, , , , ,

Fond de ten Cien ( nuanta 0 Ivory ) - Review

16:04




Buna dragelor !
Recunosc ca nu am folosit eu foarte mult fond de ten la viata mea si sincer , nu prea am nevoie dar cand am vazut ca la Lidl ( iubesc magazinul asta ) au aparut machiaje , mi-am luat cate ceva .
Mi-am luat tubul asta acum 3 saptamani si cred ca am consumat un sfert din el ( avand in vedere ca ma dau in fiecare zi cu el ) .
Eu am nuanta cea mai deschisa si mi se potriveste perfect , pentru ca are un subton galbui . Am vazut ca au si nuante mai inchise ( eu una o sa imi iau un tub mai inchis pentru vara , cand o sa ma bronzez ) .
De aplicat , eu il aplic cu mana si se intinde perfect . Are o acoperire medie , nu lasa dungi si dupa cateva ore nu o sa vezi ca se strange sau da aspectu ala " ca de prajitura" fetei . Intradevar trebuie intins bine , dar nu ia mai mult de 3 minute "procesul" asta .
Eu l-as compara foarte mult cu un BBcream ( si e de bine ) pentru ca e foarte usor . O sa fac zilele astea un review la un BBcream german ce m-a dezamagit enorm .
Ambalajul este foarte practic si igienic .
Si partea buna? Costa doar 9,99 RON .
Partea naspa? Nu se gaseste mereu ( singura parte naspa la Lidl , pe langa ca nu functioneaza niciodata toate casele de marcat) .
Eu mi-am mai luat un tub , sa fie acolo , in caz ca nu gasesc cand se va termina tubul asta .

Swatch ( un mic swatch) :


Cam asa arata culoarea la fondul de ten . ( Nu este intins bine aici ! )


Va pup !

You Might Also Like

0 comentarii

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.