, , , , , , , , , , , ,

Gelurile de dus ale verii

14:56

Buna dragelor .
Desi vremea de afara numai de vara nu este , eu inca ma gandesc la zilele trecute cand ma "topeam"de cald. Acum , dupa o ploaie mai serioasa si o alergatura prin ploaie in tot orasul ( fara sa rezolv nimic) , m-am rezolvat cu o raceala . Imi place ploaia . Cand trebuie sa stau in casa , nu sa fug peste tot .

Cu speranta la zile mai calduroase , o sa va arat gelurile mele de dus preferate pentru sezonul cald . Mai mereu fac schimbari , dar cred ca o sa raman fidela la aceste geluri de dus ( cel putin pana o sa se termine cel de la Cien , care e editie limitata , si nu o sa il mai gasesc ).

( Incerc & invat sa fac poze cat mai dragute . Sper ca in curand sa pot sa imi iau un aparat foto mai bun :) ) 
De la stanga la dreapta : Avon senses Citrus Burst , Cien Asia Shower Cream Inspiration , Bebe young care shower & Shaving cream

Avon Senses Citrus Burst Awakening


Este preferatul meu pentru " dusul rapid de dimineata" . Dupa cum ii spune si numele te trezeste instant din cauza mirosului energizant de citrice ( lamaie , mandarine si grapefruit ) . Imi place ca lasa pielea fina si mirosul de citrice rezista pe piele ( nu mult intradevar , cam 30 de minute ) . Lasa pielea curata , face spuma si miroase divin ( Ce imi mai pot dori? )

Eu am varianta de 250 ml si l-am luat cu 7 lei la o promotie .


Cien Asia Shower Cream Inspiration


Este favoritul meu pentru "rasfatul de seara" . Miroase divin si chiar sper sa revina in Lidl sa imi mai iau unul preventiv . Nu pot descrie a ce miroase , dar pot spune ca este fresh . Este foarte hidratant , consistenta lui fiind una cremoasa . Ce ador la el este ca ramane mirosul in piele dupa ce il folosesc . E aproape terminat , din pacate .

Are 300 de ml si a fost doar 5 lei (parca) .
Dezavantajul este ca nu il gasesti mereu .

Bebe young care shower&shave cream 


Este un produs german , foarte popular pe afara ( daca nu el , cel putin marca Bebe ) . Asa ca atunci cand l-am gasit la Stock Market , la pretul de 3 lei , l-am luat fara sa ma gandesc . 
Dupa cum spune si numele este un produs special pentru epilatul cu lama. Desi eu ma epilez cu ceara , sunt momente cand mai apar fire de par , asa ca sunt nevoita sa mai dau cu lama din cand in cand ( nu supot crema depilatoare ) . Miroase foarte bine ( are aloe vera + ceva fresh in el ) si hidrateaza foarte bine pielea , astfel nu ma irit dupa ce ma epilez . Se aseamana foarte mult cu Bourjois Bonheur en mousse dar nu este asa de dulce .
Per total imi place si sper sa il mai gasesc 
Tot de la ei vazusem un gel de dus pe baza de ulei foarte interesant (tot la 3 lei )



Voi ce geluri de dus preferate aveti pentru sezonul asta ?
Va pup :*

You Might Also Like

3 comentarii

  1. de cand zic si nu apuc sa mai ajung in Lidl, chiar imi doresc sa incerc produsele cien :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ajung destul de des ( e foarte aproape de mine si au preturi bune ) si mereu imi mai iau ceva de la cien . Sunt ieftine si foarte bune <3 Sunt sigura ca si tie o sa iti placa :)

      Ștergere
  2. Acum am 2 geluri Cien din gama noua , nu stiu daca la noi au aparut . "Destination" - eu am Marakech si Rio . Miros super bine , nu usuca pielea , sunt ieftine , ce mai .. :) Le am incercat si eu pe primele 2 , Avon si Cien

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.