, , , , , ,

I love...lemons&limes shimmer & shine lip gloss review

14:26

Buna dragelor .
Sper sa aveti un weekend placut , chiar daca ploua si e frig . Zici ca a revenit toamna , ploua mereu .
Schimbarile astea de vreme imi fac buzele sa fie uscate si crapate , lucru pe care il urasc din toata inimioara .
Am intrat si eu in posesia primului meu produs de la I love... atunci cand am mers la Hello Free Z One Discount si am cumparat diverse ( aici este haul-ul ) , printre care si acest lipgloss la pretul de 2 lei. Bineinteles ca pe moment eram in extaz . Ador tot ce are citrice .

Prima data recunosc ca m-a speriat culoarea , imi era frica sa nu se vada verde pe buze . Dar nu , se vede un luciu sublim . Imi place ca desi este un lipgloss , hidrateaza buzele si le protejeaza . Plus , miroase demential <3 Exact a lime . Nu imi place ca este lipicios si daca bate vantul ajunge instant la mine in par . Dar daca este cald afara este perfect .



Consider ca pentru pretul de 2 lei am dat lovitura . Sper ca atunci cand voi mai trece sa mai gasesc produse de la ei .

In final va doresc un weekend dragut , eu invat pentru ca mai sunt oficial 9 zile pana la BAC ( intr-un fel sunt relaxata , dabea astept sa scap , dar in acelasi timp sunt moarta de frica ) . Am luat avansat la TIC si luni sustin examenul oral&scris la engleza .

Voi aveti un produs preferat de la I love...?

V-am pupat :*

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Am vazut bine? Doar 2 lei? Super! Si cred ca miroase tare bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da 2 lei :) Miroase sublim. Cred ca mai gasesti la magazinul asta :https://www.facebook.com/HelloFreeZOneDiscount , bineinteles daca esti din bucuresti :)

      Ștergere
    2. super afacere!:)
      cred ca miroase super, si eu ador citricele:D
      am un giveaway activ pe blog la care te invit cu drag
      http://thatswhywesmile.blogspot.ro/2014/06/un-giveaway-de-vara-sponsorizat-de.html
      btw, bafta multa la bac!!!:*

      Ștergere
  2. Nici nu stiam ca exista balsam de buze de la ei :D
    Wow, 2 lei. Gelurile de dus de la ei sunt destul de scumpe, e ceva sa dai 2 lei pe ceva de la firma asta.

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.