,

Collective haul de Iunie

18:14

Buna dragelor !
Am luat BACul ! Am terminat  si cu etapa asta a vietii cu succes !
Am luat cu 8,26 , ceea ce este ok , avand in vedere ca nu am invatat enorm de mult . Am luat 9,55 la mate ( desi nota trebuia sa fie 9,95 dar nu am depus contestatie de frica) . Acum, urmatoarea saptamana va fi una foarte plina . Pe langa ca ne-am luat toti teapa cu legalizarea adeverintelor ( aparent ne-au fost date adeverinte gresite de la minister ) , si am dat 100 de ron degeaba si va trebuii sa refac legalizarea . Saptamana asta aplic pentru facultate , ASE Marketing ( sper sa intru la buget )  , dar merg si la mare in weekend . Va fi o saptamana agitata dar sunt singura ca va fi extrem de frumoasa .
Mi-am tot cumparat lucrusoare luna asta pe care o sa vi le arat mai jos .

Fusta este de la un magazin tip outlet dar este no name.
Restul produselor sunt de la Hello Free Z One Discount 
Masca de Fata Glorious Mud ( de la Beauty Formulas)
Clean&Clear Dual action moisturiser
Garnier Deo 


T zone Rapid Action Spot Zapping Gel 
I love ...strawberries and milkshake body lotion 
10 lame Laser 2 lady

Haine :
Ador rochia asta , este perfecta pentru zilele mai racoroase de vara cand voi iesi la o terasa .

Rochita este din H&M , am prins-o la reduceri cu 40 de ron


Rochia mea preferata oficial <3

Prima mea salopeta :D

 Am luat bluza asta din Lidl si nu a fost decat 30 de ron .



Pantofi:


Sandale - Lidl ( le ador )
Espadrile - No name , le-am primit cadou si desi la inceput am cam strambat din nas , le ador acum .


Va pup si ne auzim dupa mare >:D<




You Might Also Like

7 comentarii

  1. In primul rand, felicitari pentru media obtinuta la bac si succes la admitere!
    In al doilea rand, iti ador hainutele pe care le-ai achizitionat. Salopeta este tare draguta, pe gustul meu, espadrilele de asemenea, o intrebare am: de unde sunt pantalonasii scurti? <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un magazin la Piata Muncii , cand mergi spre National Arena , cu lucruri la 13-25 :)

      Ștergere
  2. Felicitari pentru nota la bac !:* Si in legatura tot cu bacul , chiae daca faceai contestatie nu iti marea media pentru ca trebuia sa iti iasa o medie mai mare cu 50 de sutimi (sau mai mica) , daca ieseau doar 10 -20 de sutimi in plus ramanea tot 9.55.
    Succes si la facultate ! Sper ca vei intra unde vrei dar pentru orice eventualitate baga la mai multe specializari.
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitări!! Sper sa intri acolo unde iti dorești :) ai lucruri dragute aici, sa le porti cu plăcere. Te pup!! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. felicitari si mult succes in continuare!

    si sa te bucuri de lucrusoare :).

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari si sa te bucuri toate lucrurile faine din viata ta, la cat mai multe! xoxo

    RăspundețiȘtergere
  6. the mud face mask looks interesting! the dress looks gorgeous on you :)
    lets follow eachother! just let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.