, , , , , , , , , ,

E.l.f. haul & review

21:46

 Bună dragelor! 

De mult timp am vrut să plasez și eu o comandă la E.l.f. ( mai ales datorită prețurilor și părerilor bune despre produse) dar din "n" motive nu am ajuns niciodată. Acum 2 săptămâni deoarece aveam disperată nevoie de o pudra și am văzut că au o promoție cu 35% reducere la orice produs am zis să încerc produsele din gama Essential. Astfel , toate produsele din postare au avut prețul de 5.85 lei . 



Avem: Tuș de ochi e.l.f. essential , ruj e.l.f. essential ,  pudră de față ce€“ tratează și acoperă imperfecțiunile tenului e.l.f. essential și pensulă pentru aplicare fard de obraz, pudră bronzanta și mixtă e.l.f. essential. 

Voi plasa fiecare produs pe un loc de la 1 la 4 , în funcție de cât de mulțumită sunt . 

LOCUL 4
 Tuș de ochi e.l.f. essential
Ce spun ei ?

S-a terminat cu bruscarea pleoapelor ochilor, odata cu utilizarea acestui tus de ochi care aluneca atat de usor. Tusul da o culoare intensa, creand un look foarte bine definit pentru o perioada indelungata. Varful sub forma de pensula poate fi folosit cu foarte mare usurinta si precizie pentru un aspect natural sau dramatic.

Ce spun eu ?
Este ok , nu grozav .Culoarea este pigmentată , dar se aplică cu dâre și asta mă enervează grav. La rezistență nu stă extraordinar , după 4 ore începe să se crape și să cadă . Periuța îmi place , eu îl aplic foarte ușor .  
Ambalajul nu mi se pare foarte rezistent , dar la rândul lui este ok . Scrisul de pe el a dispărut imediat din păcate. 

LOCUL 3

Ruj e.l.f. essential
Ce spun ei?
Răsfăţaţi-vă buzele cu o culoare care se va pastra timp indelungat si care va da stralucire acestora Formula aceasta va hidrata, trata si netezi buzele . Creat si testat de echipa e.l.f. de makeup profesionisti, rujul va face bhzele frumoase, cu un aspect sanatos.

Ce spun eu ?



Eu am nunanta "Nostalgic" . Este un roz pal deschis , foarte frumos , natural . Întradevăr are o formulă hidratantă și miroase genial ( a bomboane parcă). Are o rezistență medie . Per total e un ruj în regulă . 
SWATCH:



LOCUL 2


Pudră de față ce€“ tratează și acoperă imperfecțiunile tenului e.l.f. essential în nuanța Apricot Beige

Ce spun ei ?Ofera-ti un retus final fara defecte cu acesta pudra matasoasa, care se aseaza uniform pe piele. Trateaza si previne imperfectiunile pielii cu ingredientii activi.Utilizati in cazul tenului cu probleme. Absoarbe grasimea tenului, creand un aspect mat.
Ce spun eu ?

O ador. Mi-am inimerit la fix nuanța. Îmi place că nu este o pudră care să dea efectul acela de ten încărcat ( mai ales că este matifianta) dar chiar matifiaza tenul . Nu are o rezistență extraordinară pe timpul zilei ( nici nu mă așteptam sinceră să fiu ) și la câteva minute după aplicare telefonul meu are de suferit. Dar chiar și după ce se duce efectul acela matifiant , rămâne o nuanța foarte drăguță pe față . Despre partea cu tratarea imperfecțiunilor eu nu prea am văzut vreun efect deocamdată . Vine împreună cu un burețel dar l-am cam murdărit și nu am vrut să fie în poză. 



LOCUL 1


Pensulă pentru aplicare fard de obraz, pudră bronzanta și mixtă e.l.f. essential

Ce spun ei ?Aceasta pensula unica 3 in 1 permite o aplicare cu precizie a blush-ului, pudrei bronzante si a oricaror alte pudre. Toate pensulele e.l.f. Professional au fost create si testate de catre make-up artistul profesionist Scott Vincent Borba. Fiecare pensula are un design ergonomic pentru a se potrivi perfect in mana voastra si a facilita obtinerea unui machiaj perfect.

Ce spun eu?
Îmi place . Își face treaba. Eu am luat-o pentru blush și o folosesc doar în acest scop și chiar aplică foarte bine blush-ul. Este foarte moale și nu îi cad firele de păr .


 Până data viitoare v-am pupat !  


You Might Also Like

2 comentarii

  1. ahaha, ma jur ca in prima mea comanda elf am luat tusul, pudra si rujul nostalgic!! :))
    sa fie oare o simpla coincindenta? :D

    kisses :* :*

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.