, , , ,

Haul H&M Online

14:37

Bună fetelor ! 

 A fost o adevărată nebunie cu lansarea site-ului online H&M. Eu am pierdut promoțiile de la deschiderea site-ului și mă resemnasem într-o perioadă. Tot intrând pe site am văzut o promoție la rochițele acestea , de la 39,99 RON erau reduse la 19,99 RON . Ador genul ăsta de rochițe , așa că le-am pus imediat în coș. Pentru că m-am abonat la newsletter am primit și un discount de 15% și aparent livrare gratuită.
 Vineri am dat comanda , marți au venit. Eu mi-am comandat mărimea XS și sunt superbe. Materialul este foarte ușor și comod. Îmi pare rău că cea verde este puțin șifonată.
 De asemenea , dacă doriți să comandați de pe siteul online , până pe 24 mai , aveți livrare gratuită ( și 15% reducere dacă vă abonați cu mail-ul la newsletter).


Rochița verde (aici)
Rochie H&M // Lanț H&M // Parfum Lancome Poeme // Oja Channel nr. 201 Sahara Beige




Rochița cu print cu ananași (aici)

Rochie H&M // Geanta No Name // Parfum Givenchy Very Irresistible // Ruj Marker Maybelline Color Sensational 150  Tender Rose



Voi ați comandat de pe H&M online? 
  
 V-am pupat :* 

You Might Also Like

7 comentarii

  1. foarte faine rochitele dar si felul in care le ai surprins in aceste poze :D
    mi-a atras atentia geanta <3
    cu ce editezi pozele ?
    kisses

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult <3 Este un site foarte simplu si util : www.picmonkey.com :D Pupici :*

      Ștergere
  2. Imi plaaace muuult, muuult de tot rochita verde <3 Chiar ma bate gandul sa mi-o iau si eu, sper sa ajung in h&m weekendul asta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut-o in magazin la H&M chiar astazi , dar este la 40 de ron :<

      Ștergere
  3. Superb verdele rochitei, ma mir ca mi-a scapat rochia asta, am tot intrat pe magazinul online :))
    Sa le porti cu placere!
    :*

    http://mynotebookofstyle.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt superbe ambele!!! Sa le porti cu placere! Ador magazinul H&M, mereu cand intru intr-un magazin de-a lor, daca nu ies de acolo cu o hainuta, sigur ies cu vreo bijuterie :))

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.