, , ,

Life Lately no.1 : 1 mai în Brașov

17:40

1.Turnul cu ceas din Piața Sfatului. // 2.Cafea și fresh de portocale la o cafenea foarte drăguță din Centrul istoric , Coffeol. Aș vrea una și în București.// 3.Un copac drăguț pe timp de ploaie. // 4.Prima vizită la Biserica Neagră. 
1.Priveliștea pe care am văzut-o înainte să plecăm. // 2. O biserică de lemn în timp ce mergeam spre Centrul Istoric. // 3. Outfitul zilei : Geacă de piele no name , Rochița albă no name , Gentuță Mango și ghetuțe no name. // 4.Priveliștea de pe deal . 
1.Sinagoga Neologa // 2. Biserica Neagră // 3. Drumul spre pensiune // 4. La poarta Ecaterina cu niște trandafiri sublimi. 

1.Teatrul Dramatic din Brașov // 2. Venind acasă :( Gata cu vacanța // 3. Priveliște de pe Tâmpa // 4. Un monument pentru Revoluția din '89 înconjurat de o mulțime de lalele minunate . 


You Might Also Like

3 comentarii

  1. si eu am petrecul 1 mai tot la Brasov :*
    imi plac pozele ! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu , am vazut o poza in tren cand ma intorceam in Bucuresti :*
      Multumesc :*

      Ștergere
  2. Brasov-ul e superb, sunt o gramada de locuri de vizitat, data viitoare iti recomand sa mergi la Belvedere, Cetate sau Turnul Negru (asta daca nu ai fost deja acolo), ai ocazia sa vezi o priveliste geniala si sa iti faci niste poze minunate :)

    http://mynotebookofstyle.com

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.