, , , , , ,

MegaMall Haul

15:30

Bună fetelor! 

 Ieri , s-a deschis în București cu "surle și trâmbițe" un nou mall lângă Arena Națională. M-a bucurat enorm de mult pentru că este relativ foarte aproape de mine așa că am luat-o pe mama de braț și am mers la shopping ca fetele .
 Am ajuns undeva pe la ora 10 și am ales foarte prost ora. Era buluc , în față la Flanco , Gina Pistol era prezentă și toată lumea voia poze , se călcau în picioare să intre în magazin. Am trecut peste asta și am mers în Carrefour unde am fost călcată pe picioare cu cărucioarele de 3 ori. Dar per total este vina mea, puteam să mai aștept puțin și să merg pe la prânz.
 Nu mi s-au părut niște promoții wow , chiar mi s-au părut cam scumpe majoritatea lucrurilor dar mi-am luat și eu câte ceva ( puțin , dar mă bucur că le-am luat).
Sandale CCC // Ruj Maybelline Moisture Extrem Lipstick That's Mauvie 210 //  Oja Colorama 60 seconds 254

Sandalele


Am intrat cu mama în CCC pentru că a văzut niște sandale foarte frumoase pentru ea. În timp ce ea își proba sandalele , le-am văzut și eu pe acestea . Sunt din piele naturală de capră (piele întoarsă) și inițial costau 85 RON , dar am primit o reducere de 20% ( era ofertă magazinului din ziua deschiderii). În total au costat 67 RON. Nu pot să îmi dau o părere despre ele , pentru că nu le-am purtat dar par foarte comode deocamdată.

 Rujul și oja 


Rujul este Maybelline Moisture Extreme Lipstick în nuanța That's Mauvie , este luat din DM și a costat 25 RON . Mi-a plăcut la nebunie nuanța și l-am cumpărat imediat. Este foarte hidratant și miroase a vanilie.


Ojă este tot de la Maybelline , tot din DM , din gamă Colorama și a costat 6 lei fiind la promoție. Eu mi-am dat 3 straturi și după cum se vede tot nu este opacă , dar este foarte drăguță culoarea și se usucă rapid deci sunt mulțumită.

BONUS

Eu la Piața Muncii , am un magazin foarte drăguț de 13-25 RON , cu hăinuțe foarte frumoase , de multe ori de firmă . Următoarea rochiță am văzut-o în vitrină când mergeam spre MegaMall și nu m-am puțit abține să nu o iau având în vedere că a fost 25 RON !!! 


 Ce părere aveți? 
 V-am pupat :* 



You Might Also Like

15 comentarii

  1. Ce frumoasa e rochia! Imi plac mult alegerile tale, dar rochita aceea e superba!
    Kisses
    www.andreeaserban.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa te bucuri de toate si sa le folosesti cu drag!
    Aveam in plan sa merg si eu la mall, dar dupa cate am auzit bine ca m-am razgandit. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :*
      Da , chiar a fost nebunie . Astept sa se mai elibereze si o sa merg si eu sa ma plimb mai mult pe acolo :)

      Ștergere
  3. Sa le porti/folosesti cu placere! Rochita este superba.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca ar fi sa fac un top, ar arata asa :

    1. rochia <3
    2. sandalele
    3. oja
    4. rujul.

    Rochia m-a zapacit, am nevoie de adresa magazinului :))
    Pupici, Daiana

    https://chezdaiana.wordpress.com/2015/05/12/2069/

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce bine arata rujul! Daca miroase si a vanilie, e si mai bine. Yummy! :)
    Sa le folosesti/porti pe toate cu drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cand ajung prin Bucuresti trebuie sa gasesc si eu magazinul asta in care gasesti rochitele cu 25 de lei :D E foarte frumoasa si asta!

    http://mynotebookofstyle.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand ajungi , imi dai un mesaj si iti explic cum sa ajungi :*

      Ștergere
  7. Cat de dragalasa e rochita! ❤ Pe unde e magazinul asta?

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.