, , , , , , , ,

Night Skin Routine

14:56


Bună fetelor ! 

Fac această postare într-o pauză de la învățat pentru filosofie ( sunt în febra sesiunii) ca o metodă de relaxare . M-am gândit că ar fi drăguț să vă povestesc puțin despre rutina mea de demachiere din fiecare seară. 

1.  Șervețele demachiante Blanchette (Kaufland)  // Lapte Demachiant Cien - Lidl // 3. Creightons Perfectly Clear Purifying Facial Scrub // 4.Cuticura Moisture Rich Facial Cream for Dry Skin // 5. DermoTIS Cremă cu Gălbenele și Propolis 

 Șervețele demachiante Blanchette (Kaufland) 



Cred că toată lumea știe de ele. Sunt ieftine și sunt de calitate. Înlătura orice tip de machiaj imediat . Eu le folosesc mai ales când am o super-lene , când vin târziu acasă și tot ce vreau să fac este să mă arunc în pat să dorm. 

Lapte demachiant Cien



Cu floare de lotus & mătase. Îl folosesc doar pentru demachiara ochiilor. Dacă îl folosesc pe față îmi apar coșulețe . Nu știu , pentru mine nu merge foarte bine așa că în curând îl voi inlocuii cu Apa Micelara de la Garnier. 


Creightons Perfectly Clear Purifying Facial Scrub


Este produsul meu favorit . Are o textură cremoasă cu niște particule mici de scrub care nu zgârie față. Îl folosesc și dimineață și seara.  Nu spun mai multe pentru că aș vrea să îi fac un review separat. 

Cuticura Moisture Rich Facial Cream for Dry Skin 



Este o cremă foarte bună , hidratantă căreia i se văd efectele destul de repede . Nu este groasă , nu rămâne senzația aia de piele grasă , din contra , lasă pielea foarte fină .  La fel , nu spun mai multe pentru că vreau să îi dedic un review separat. 

DermoTIS Cremă cu Gălbenele și Propolis

Sunt fană gălbenele ! Cremă , ceai , orice. Și mă declar super fană a acestei creme ! Cred că o să o cumpăr până o să mor :)) . Este absoult genială . O folosesc pentru ten , noaptea , înainte să mă culc aplic un strat de cremă pe față și îl las să între în piele pe tot parcursul nopții , astfel , nu mai am nici coșuri , pielea e mult mai hidratata și mai radiantă , și nu mai par atât de obosită . Eu am o problemă cu picioarele , orice încalț ajunge să mă rănească , și acum , cum am trecut de la ghetuțe/cizme la balerini mi-am făcut picioarele praf . Că să scap de acele bătături ( care au ajuns să fie răni , fie vorba între noi) , ung foarte bine zona cu cremă de gălbenele și îmi pun o pereche de ciorapei moi și dorm așa . Dimineață se vede diferență cu ochiul liber . Este absoult demențială <3 


Care este rutina voastră de seară?

V-am pupat 

You Might Also Like

0 comentarii

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.