, , , , , , , ,

Pentru Brunete - Beautiful Brunette - Șampon și balsam {REVIEW}

14:16


 Bună tuturor ! 
   
 M-am vopsit brunetă ( și în același timp am revenit la culoarea mea naturală) în luna august a anului trecut. După 2 ani în care am fost roșcată , am zis că trebuie să îmi protejez părul și că nu mai vreau să îl vopsesc , astfel am aproape un an de când nu m-am mai vopsit.  
 După ce m-am vopsit brunetă , am ajuns să îmi cumpăr acest sampon&balsam de la magazinul Stock Market. După ce le-am folosit mai mult timp , am zis că sunt niște produse interesante ce merită un review. 

 Stânga-Balsam / Dreapta- Șampon 

Ce spun ei ?
Extra moisturising shampoo for use on brunette hair. Rehydrates, softens and smoothes dry or damaged hair, 250 ml bottle. For best reults use with the Creightons beautiful brunette conditioner.
Intensive care conditioner for brunette hair. Infuses smooth, silky feel to dry or damaged hair, 250ml bottle. For best results use with Creightons beautiful brunette shampoo.

Ce  spun eu ?

 Atât ambalajul samponului cât și a balsamului este foarte drăguț , simplu și practic. Îmi place pentru că este sub formă de tub astfel, se poate consuma tot produsul. 
  
Șamponul


Este foarte bun , dar este un pic diferit de restul sampoanelor pe care le-am încercat . Are o textură mai gelatinoasă , părerea mea . Nu mi s-a părut să facă spumă și nici să hidrateze foarte bine părul. Dacă nu aplicam balsamul îmi lăsa părul foarte uscat ( gen sârmă și nu exagerez) . În schimb , da pot spune că a ajutat la menținerea culorii , nu mi-a curs deloc vopsea,. Per total nu am fost mulțumită de șampon ( de aia cred că mai am peste un sfert din el). 

Balsamul

În schimb , balsamul a fost divin . Are o textură groasă , că o cremă de culoarea ciocolatei . Lasă părul atât de hidratat , strălucitor și moale la atingere . Drăguț este că efectul se menține pe timp îndelungat ( adică 2 zile + ) . Am tras cât de mult am putut de balsamul ăsta .


Per total sunt mulțumită de aceste produse și le-aș recumpara în viitor . Voi ce părere aveți ?


You Might Also Like

0 comentarii

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.