, , , , , , , ,

Pentru un păr frumos și sănătos : Creightons KERATIN PRO 2 Minute Super Smooth Treatment {Review}

11:58



Bună fetelor !  

 Am vrut să fac acest review de ceva timp pentru că pur și simplu ador acest produs .  
 Cum am mai spus eu am părul uscat , ondulat și cu multe fire rebele . De aproximativ 3 ani încerc să îl las să crească și să îl hidratez cât de bine pot. Am folosit o groază de șampoane , balsamuri și tratamente  , unele mai bune , altele mai puțin . Acum o lună am dat peste acest  tratament , l-am folosit ( cred că e aproape terminat) atât eu , cât și prietenul meu , și însfârșit pot face un review .

Am încercat să curăț cât de bine am putut etichetele   

Ce spun ei ?
Keratin Pro a fost formulat profesional cu keratina ce ajută la reducerea firelor rebele , lăsând părul mătăsos și mult mai ușor de coafat. Keratin Pro 2 Minute Super Smooth Treatment hidratează intens și întărește părul de la rădăcină la vârfuri , reduce firele rebele , adaugă strălucire și lasă părul mătăsos și mai ușor de coafat. Potrivit pentru toate tipurile de păr. 

Ce spun eu ?

Când am văzut acest produs pe rafturile magazinului Stock Market ( ulterior l-am văzut și la Hello Free Z One Discount ) , am citit descrierea și l-am pus imediat în coș . Are o formulă groasă , ca o cremă ce miroase minunat . Acest miros rămâne în păr și după spălare . Eu îl adaug de la rădăcină și încep să îl întind pe toată lungimea părului insistând în mod special la vârfuri . Ador că nu trebuie să stau peste 5 minute cu el în păr ca să acționeze . Întradevăr lasă părul foarte mătăsos și strălucitor , dar nu prea are efecte la firele rebele . Dă senzația aia de păr care se "mișcă odată cu tine" . Mie , cât și prietenului meu ,   ni s-a părut că deschide puțin culoarea părului , dar poate este din cauza strălucirii pe care o dă .  
 Ambalajul este foarte practic , dar se consumă foarte repede . Un tub ajunge pentru o lună și ( având în vedere că eu mă spăl pe cap o dată la 5 zile . Așa mi-am învățat părul și astfel nu se îngrășa repede). 
 Produsul a costat 8 lei și merită fiecare bănuț . 

Ingrediente





 Cu siguranță o să cumpăr din nou acest produs. 


 V-a plăcut acest produs? Ați fi tentate să îl cumpărați? 

 V-am pupat  :*



You Might Also Like

0 comentarii

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.