, , , , , ,

Produsul Săptămânii - Antiperspirantul Dove

14:11


Bună fetelor! 

Vine vara bine îmi pare......sau nu. Ador vara , în special serile de vară și timpul liber. Pentru mine vara e ste sinonim cu călătorii. Dar cu toate acestea , nu suport căldura , căldura exagerată când simți că nu poți respira . Zilele astea a început să fie cald în București și să se prevestească venirea verii. Totul bun și frumos până ajungi la capitolul transpirație.  
 Totul depinde de persoană. Unele persoane nu au nici o problemă , altele nu știu ce să mai facă cu această problemă. În ultimul timp am observat că și eu am început să nu mai suport căldura cum o suportam înainte și bineînțeles că ajung să transpir. Pentru această problemă însă mi-am găsit "ajutoarele".


 Acestea sunt Dove Invisible Dry și Dove Go fresh cu Castravete & ceai verde.  
 Dove Invisible Dry are un miros mult mai finuț , nu lasă urme albe și am impresia că funcționează mult mai bine decât cel Go fresh. L-am achiziționat de curând și am ajuns să îl îndrăgesc foarte mult. 
 Dove Go Fresh îl folosesc de peste un an dacă nu mai bine. Vară trecută a fost singurul care a putut face față "valurilor de căldură". Ador cum miroase dar lasă urme albe.  
  
Acestea fiind spuse , m-am gândit să redeschid o categorie nouă pe blogul meu , în care să pun produse noi sau nu , favorite în săptămâna respectivă. Cu siguranță ele meritau să deschidă acest nou "topic". 
  
 Vouă vă plac antiperspirantele Dove? 
 V-am pupat :) 

You Might Also Like

0 comentarii

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.