, , , , ,

Vaseline Lip Therapy Aloe Vera || REVIEW

16:28

Bună tuturor!
Revin cu un review la un produs la mare căutare , mai ales decând a ajuns la  magazinul Hello Free Z One Discount în 4 variante ( Original , Aloe Vera , Cocoa Butter , Rosy Lips ) . Când eu am ajuns la magazin nu am găsit decât varianta Original și Aloe Vera . Am ales-o pe cea din urmă pentru că se știe că aloe vera are propietati hidratante . 


În primul rând să vorbim despre brand . Nu este ( sau cel puțin nu cred că este ) un brand foarte cunoscut în România , dar în afară ( mai ales în SUA ) este un produs foarte popular . Nu cred că am degete să număr câte videouri pe Youtube am văzut în legătură cu acest brand ( dacă nu era un reviewuri , inclus în favoritele lunii , atunci sigur era inclus într-un machiaj sau orice altceva) .
  

Despre ambalaj
În primul rând să vorbim despre ambalaj care este varianta pocket size , ceea ce nu face decât să mă bucure pentru că ambalajul Vaseline Lip Therapy de tip borcănel, nu prea mă atrage. Cutiuță care arată foarte bine și colorată , "te asigură" că nu se va desface în geantă și va murdării totul în calea ei . Cutiuță se deschide foarte ușor (când îți dorești tu) , dar dacă o arunci în geantă cu siguranță nu se va deschide.
Despre folosire / conținut 
Da , aici ar putea fi o mică problemuță . Totul depinde de persoană . Pentru că se află într-o cutiuță conținutul , practic ar trebuii să dai cu degetul și apoi să aplici pe buze. Desigur, este cam neigienic. Eu prefer să pun cutiuța pe buze să o mișc puțin și capăt același rezultat. Se poate folosii și o pensula de buze. 
Despre conținut pot spune că miroase absolut genial , divin. E un miros fresh , puțin floral. Întradevăr hidratează, dar ce îmi place mie la el este faptul că pune o peliculă protectoare peste buze ce nu este lipicioasă . De asemenea dă o strălucire naturală buzelor. 

Ingrediente


Concluzii

Pot spune că ador acest produs . Îl țin non stop lângă mine și îl folosesc. Am impresia că dacă îl aplic cu o pensulă de buze peste ruj îl face să reziste și mai mult și și îi da și o strălucire foarte frumoasă. Plus că întradevăr hidratează buzele. Este un produs de nota 10 ce a costat doar 6 lei. 


You Might Also Like

0 comentarii

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.