, , , , , ,

Wella PROSeries Shampoo for volume {REVIEW} [RO/EN]

23:17

Bună fetelor ! 

Am avut o săptămâna foarte plină , mă simt extenuată și din cauza asta nu am mai scris nimic. Mâine voi face o postare cu câteva hăinuțe drăguțe pe care le-am cumpărat. Am avut marți examen la filosofie , și azi am aflat rezultatele , am trecut cu 10. Așa că pot sta liniștită și eu azi și mâine , și de duminică mă apuc de învățat pentru drept. 

Hello girls !

I had a very full week and I'm feeling so exhausted and this is the reason why I didn't write anything for the last week. Tommorrow I will make a new post with a haul . Tuesday I had the philosophy exam and today I recieved the results , I passed the exam with 10. So I can chill out today and tommorrow , but from sunday I will start to study for the law exam.

Astăzi am să scriu despre șamponul meu preferat . Cred că sunt multe fete care ar vrea să îl încerce ( mai ales că se găsesc în mai multe variante).  

Today I will write about my favourite shampoo. I think there are many girls that would like to try it ( you can find it in many variants).


L-am cumpărat acum o lună la recomandările hair stylistului meu pentru că eu nu prea am volum . Inițial , am vrut să cumpăr și balsamul din aceași gamă dar mai aveam mai mult de jumătate din balsamul pentru volum de la Tressemme și am zis să nu dau niște bani aiurea . 

I bought it one month ago after my hair stylist recommendation because my hair don't have volume. Initially , I wanted to buy the conditioner from the same range too but I had at home more than a half  of Tressemme conditioner which is also for volume , and so I decided not to spend the money .

Experiența mea cu șamponul Wella ProSeries pentru volum  // My experience with Wella ProSeries shampoo for volume


Produsul vine într-un recipient de plastic cu capac de genul " flip open" care este foarte bune și nu lasă produsul să se verse .   
 Textura samponului nu este nici foarte lichidă , nici foarte groasă și miroase a mere verzi . Lasă părul foarte moale după spălare. 
 Prima dată când l-am folosit am avut părul foarte aspru până am aplicat și balsamul și masca de păr . Chiar dă volum (mai ales dacă îl usuci cu feonul ) și dă și o strălucire părului . Curăță foarte bine ( chiar și la o singură folosire per spălare. Eu de obicei îl folosesc de două ori din obișnuință ) . Cantitatea este foarte mare și se consumă greu pentru că ai nevoie de o cantitate foarte mică de produs. 

 The product comes in a rectangular plastic bottle with a flip open cap which is very good and is not leaving the product to spill.  
The texture is nor liquid , not thick and it smells like green apple. It leaves the hair very soft after washing.
The first time I used it my hair was very rough until I applied the conditioner and the hair mask. It really gives volume ( especially when you blow dry it ) and it gives your hair that healty shine. It cleans the hair very well ( even if you use it only once per washing. I use it twice ) . The quantity is a lot , it consume very hard because you don't need that much product .

Ingrediente // Ingredients :



 Cu siguranță îl voi recumpara . Voi ce părere aveți? 

 I  will absolutely purchase it again. What do you think ?

You Might Also Like

3 comentarii

  1. Lasa parul aspru daca nu folosesti balsam sau masca? de unde l-ai cumparat?:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, depinde ce intelegi prin fin, am parul des , dar este uscat si fragil, nici foarte mult volum nu am. Da, din pacate il lasa aspru si trebuie folosit neaparat un balsam. L-am cumparat de la un magazin Stock Market de la Piata Muncii in Bucuresti :)

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.