, , ,

Apă termală La Roche-Possay // Thermal Spring Water La Roche-Possay {Review}

17:08


Bună fetelor! Vă place noua temă a blogului? Cea veche mi-a cam creat niște probleme ( dispăreau widgeturile ș.a.m.d) și m-am hotărât să o schimb cu ceva mai simplut. 
A venit căldura și simțim că ne sufocăm în București. Așa este când trăiești înconjurat de beton. Vremea asta cheamă la vacanță, la mare, la relaxare , doar că eu nu îmi permit încă să plec din București. Acum câteva zile am primit cadou o mostră de 50 de ml a apei termale La Roche-Possay. E prima dată când folosesc apa termală și pot spune că mi-am găsit oaza de relaxare. 

Hello girls! Do you like the new blog theme? The old one caused me some troubles ( the widgets were dissapearing etc.) and I decided to change it with something more simple.
The hot weather came and we are suffocating in Bucharest. This is how you feel when you live surrounded by buildings. This weather makes you want to go in a holiday, to the sea or to relax , but I can't afford this luxury( yet). Last days I recieved a this 50ml tester of Thermal Spring Water La Roche-Possay. It was the first time when I used a product like this and I cand tell you that I found my oasis of relax

O folosesc zilnic, de mai multe ori pe zi și aparent nu se consumă așa repede cantitatea mea de 50 de ml. Producătorul spune că este indicată pentru iritații; senzații de arsură; alergii; mâncărimi; după laser, peeling, dermabraziune; dermatită de scutec; după ras; pentru împrospătarea și tonifiera pielii.

I'm using it every day , multiple times a day and I can tell you that my 50 ml are not consumed that fast. The producers recommend it for : irritation; burning sensation; itching; after laser, peeling, dermabrasion; diaper dermatitis; after shave; freshening and toning the skin.


Am folosit-o în primul rând pentru față când voiam să mă răcoresc. Funcționează foarte bine și nici nu strică machiajul. Îmi vine să o folosesc din 5 în 5 minute pentru senzația pe care o oferă. 
Apoi, pentru iritații. La un moment dat m-am trezit cu o mică iritație în jurul nasului, am aplicat apă termală, am așteptat, iar după câteva ore nu mai aveam nimic. 
După ce mă epilez pe picioare, pulverizez apa termală și am cele mai fine picioare fără să mă mai dau cu cremă sau orice altceva ( și să am grijă cum mă așez prin casă să nu murdăresc ceva).

In the first place, I use it to cool myself. It works very good and it dosen't ruin your make-up. I have the feeling to use it every 5 minutes for the sensation you get when you use it.
The, for irritation. At one point, I found a little irritation around my nose, I applied thermal water, I waited and after few hours it dissapeared.
After I shave my legs, I apply some thermal water on my legs and I have the most "silky" legs after without using any cream or body butter ( and to be carefull where I sit to not mess something, like my bed).


Cu siguranță o să cumpăr și variantă mare când aceasta se va termină. Am văzut promoții foarte drăguțe la Farmacia Tei. 

I will surely buy the full size of this when my tester will be over. I've seen lots of good deals for this product.

Ce părere aveți? Ați folosit apă termală până acum? 

What do you think? Have you used thermal water ?

Vă pup // Kisses :*



You Might Also Like

4 comentarii

  1. In primul rand, imi place foarte mult tema. Arata foarte bine!
    In ceea ce priveste produsul, nu l-am folosit. Multumim pt review. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am folosit niciodata apa termala si chiar ma batea gandul ca in aceasta vara sa incerc,asa ca postarea ta a venit la fix :) .M-ai convins,acum trebuie sa-mi iau neaparat apa termala :D .
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am primit-o de la Catena, poate mai prinzi promotia :D Multumesc pentru vizita si daca ti-o cumperi , sper sa fi multumita :* Te pup:*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.