, , , , ,

Blanchette Regenerating Hand Cream & Nourishing Hand&Nail Cream { REVIEW }

01:01


"Mâinile sunt cartea de vizită a unei femei" obișnuia să îmi spună mama mea. Nu trebuie să am făcută doar manichiura, ci să am grijă de pielea mâinilor. Cu toate astea, recunosc că sunt destul de leneșă la capitoulul asta. Nu car după mine în geantă o cremă de mâini și îmi aplic crema de mâini doar înainte de culcare. 
În favoritele lunii mai ați văzut o cremă de mâini cu ulei de trandafiri care mi-a plăcut foarte, foarte mult. Pe lângă aceea eu folosesc și cremele de mâini de la Blanchette ( brand Kaufland) care îmi plac foarte mult. După cum se poate vedea, cea roz este deja pe terminate, mai pot să o folosesc de maxim 2-3 ori. 




Au o cantitate mare, 125 de ml și se consumă destul de greu. Ambele creme lasă pielea foarte fină . Cea verde conține extract de aloe vera și glicerină , iar cea roz Alantoină și Vitamina E. Au un miros foarte plăcut, ușor parfumat și foarte finuț. Textura lor este foarte "ușoară" și intră imediat în piele fără a lăsa pelicula aia grasă pe mâini. Le recomand mai ales că au un preț foarte bun ( undeva în jur de 4 lei) și chiar sunt de calitate.

Voi ce creme de mâini preferate aveți? Vă pup :*


You Might Also Like

2 comentarii

  1. Nu stiam de acest brand. Eu folosesc cand si cand de la Avon, mai nou am folosit Gloves in a Bottle de care am fost foarte multumita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi place foarte tare Milk&Honey de la Oriflame. Are un miros super si lasa mainile catifelate. Pupici.

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.