, , , , ,

Cuticura Skin+Balance Moisture Rich Facial Cream for Dry Skin {REVIEW}

01:00


Bună fetelor! A venit weekendul cu soare ce te îndeamnă să te duci la piscină. Of, ce aș fi vrut și eu ...doar că nu se poate. Pe lângă că nu mă simt deloc bine , luni am și un examen destul de important. Mai am două și am scăpat de sesiune. Dabea aștept să ies din București. Am luat o mică pauză de la învățat, și m-am gândit să realizez un review promis de ceva timp la o cremă de față foarte bună, după părerea mea, foarte potrivită pentru vară. 
Este vorba de : Cuticura Skin+Balance Moisture Rich Facial Cream pentru tenul uscat despre care am mai vorbit puțin și în favoritele lunii mai

EN: Hello girls! Weekend came with a sun that makes you want to go to the pool.  I would want to do that so badly....but I can't. Besides I don't feel really well, monday I have a really important exam. I still got 2 exams and I finished with the final exams. I can't wait to go out of Bucharest. I took a little break from all that writing and learing, and I thought would be nice to write a review that I've promised about a very good face cream which I think it's very right for the summer.
It's about : Cuticura Skin+Balance Moisture Rich Facial Cream for dry skin . You can read few things about also here in May Favourites.



Ce promite sa facăCu o formulă ce promite să echilibreze nevoile tenului uscat, această cremă intens hidratanta, îmbogățită cu vitamina E, hidratează pielea, luptând cu tenul uscat pentru a obține un ten fin și suplu ce va rezista de-a lungul unei zile. Instrucțiuni de utilizare: Se folosește dimineața și seara. Se aplică pe pielea curată, uscată, masând ușor prin mișcări circulare. Evitați zona ochilor.Dacă se întâmplă, spălați repede zona ochilor cu apă rece. 
Ce spun eu? Când am cumpărat această cremă, a fost luată la pachet odată cu scrub-ul de la Creightons și am zis să încerc să le folosesc împreună. Tenul meu este mixt, dar prefer să îl hidratez mereu, de aceea aplic de foarte multe ori crema de galbene și propolis. Când simt că tenul nu mai are nevoie de atât de mult hidratare, apelez la crema aceasta. 
Ambalajul este unul clasic, tip tub. Crema are o consistență foarte fluidă ce intră foarte repede în piele și lasă o peliculă fină pe față. Nu strânge, nu incomodează, dar când îți atingi fața, o simți foarte fină. Are un miros drăguț, ușor floral. Nu este o bază bună de machiaj, de aceea nici nu o folosesc dimineața.  
În general face ce promite, chiar hidratează și lasă pielea fină și dă o oarecare strălucire tenului. Poate dacă aș folosi-o în mod constant (dimineața și seara) s-ar vedea alte rezultate.  
Am folosit-o și pentru călcâie ( am picioarele făcute praf din cauza unor balerini) și chiar a hidratat foarte, foarte bine. Am fost surprinsă. 

What it promise to do? Expertly formulated to balance the needs of dry skin, this intesive facial cream, enriched with Vitamin E, hydrates the skin, combating dryness for a soft and supple complexion throughout the day. Directions: Use morning and night. Apply to clean, dry face by gently massaging in small circles. Avoid the eye area. If contact occurs, rinse immediately with cold water.
What I say? I bought this cream the same time when I bought the Creightons Scrub and I said that I will use them toghether. My skin is mixed, but I prefer to moisturize it always, that's why I apply on my face marigold and propolis cream most of the time. When I'm feeling that my skin dosen't need that much of attention in a day I use this face cream.
The package is a classic one. The cream consistency is very fluid and it enters very fast in the skin leaving a very smooth layer that stays on the skin. It dosen't tightens or inconveniece you, but when you touch your face you can feel it very smooth. It smells nice, floral like. It's not a good make-up base (because of that layer) so that's why I don't use it in the morning.
In general it does what it promise, it really moisturize and leave your skin very soft and it also leaves your skin somehow glowy (like healthy-glow). Maybe if I used it every morning and night I would see another results (maybe better?). I've used even for my heels ( My heels are damaged after I wore some new flats) and it really moisturized very, very well. I was surprised.




Ce părere aveți? V-ar plăcea să o încercați? 

What do you think? Would you like to try it?


Va pup // Kisses.

You Might Also Like

0 comentarii

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.