, , , , , ,

Essence LongLasting Eyepencil : 01 Black Fever & 12 I have a green || REVIEW

13:57



Bună dragelor! Însfârșit a venit weekendul și pot să dorm și eu mai mult. Păcat însă că nu am scăpat de învățat. Sunt foarte fericită deoarece sora mea a primit ieri notele la Evaluarea Națională, unde a făcut foarte bine 8,85 la română și 9,40 la matematică. Cred că va depunde totuși contestație la română pentru că este de părere că merita mai mult. Seamănă cu soră-sa, 4 ani de zile spunei că nu îi place matematica și la final ia unele din cele mai mari note din școală. Urmează acum să își aleagă liceul și sper că recomandările mele îi vor fi de folos. Pentru mine nimic nu se va putea compara cu perioada liceului, aș da orice să mă întorc în bancă mea de la geam alături de cele două colege și foarte bune prietene de bancă.  
  
În favoritele lunii mai, v-am arată aceste două creioane de ochi. A venit timpul să le fac un review așa cum am promis. Creioanele sunt retractabile cu un ambalaj clasic, foarte practic. Sunt foarte moi, cremoase, pigmentate și surprinzător de rezistente. Trebuie să frec ceva până le dau jos. De asemenea sunt și foarte budget-frendly costă undeva la 9 RON și pot fi găsite foarte ușor. Cel negru 01 Black Fever este mat , în timp ce 12 I have a green are particule strălucitoare în el. Sunt asemenatoare cu creioanele de la AVON SuperShock. 





Voi le-ați folosit? V-au plăcut?


You Might Also Like

1 comentarii

  1. Felicitari sorei tale! Asa am patit si eu la BAC, am luat cea mai mare nota la materia care nu-mi placea deloc :))

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.