, , , , , ,

Estee Lauder Hydra Lusture Lipstick : Rich Currant & Chestnut {REVIEW}

20:33


Bună fetelor!  
Săptămâna asta este una plină pentru mine. Nu știu ce să fac mai întâi când ajung acasă. Voiam să scriu acest articol de aseară, dar nu mă simțeam în stare, mă durea capul îngrozitor. Astăzi vin cu review la două din produsele mele de buze preferate , iar mâine sper să reușesc să fac niște poze la mai multe haine și chestiuțe, ce le-am cumpărat în ultimul timp. De asemenea voi venii și cu chestii noi pe blog, sper să vă placă. 
  
După cum ziceam review-ul de azi se axează pe două rujuri foarte dragi mie. Le am de la o cunoștință plecată în Dubai și mi le-a dăruit iarna această. Menționez de la început că sunt testere, nu știu de unde le are, dar m-a bucurat enorm gestul. Eu am nuanțele N29 Chestnut, un maro-ciocolatiu, pentru că i s-a părut că fiind brunetă îmi va stă foarte bine și SIG 23 Rich Currant, rujul meu favorit din cauza nuanței și finish-ului. Dar să le luăm pe rând că să vă pot povestii mai multe.

EN: Hello girls! This is a very busy week for me. I don't know what to do first when I get home. I wanted to write this post last night but I wasn't able to, I had a terrible headache. Today I came back with this review abou this two lip products that I love , and I hope that tommorrow I will have time to take photos to some clothes and other stuffs that I bought this week. Also, I'm gonna bring some surprises to the blog and I hope you will enjoy them.

As I said the review of the day is about this two lipsticks that I am in love. I recived them  this winter, from a acquaintance which moved in Dubai. I mention from the start that the lipsticks are testers. I don't know how she got them, but the intent was very nice and made me really happy.  I have the shades N29 Chestnut, this brown-chocolate shade which she thought it would suit me well because I'm brunette and SIG23 Rich Currant, my favorite lipstick because of the shade and the finnish it gaves. But let's take it one at time so I can tell you more about them.

Estee Lauder Hydra Lusture Lipstick N29 Chestnut




Ambalajul este deteriorat de la atâta cărat prin geantă, portfarduri etc. Este o culoare foarte pigmentată și din păcate nu a înimerit-o, nu îmi stă bine cu el este prea puternic pentru mine. Dar, dacă îl aplic cu o pensulă iese o culoare foarte frumoasă, finuță. Din păcate, nu sunt genul de persoană care să care o pensulă după ea non-stop. Este foarte hidratant dar se șterge destul de repede.

The packaging is damaged because I was caring it with me in my purse, make-up bag etc. It's a very pigmented color but sadly, my acquaintance didn't guessed right, it dosen't fit me right because of this strong and bold color. But, I apply it with a lip brush and I get a really nice and subtle color. Unfortunately, I'm not that type of person that carries a lip brush everywhere. It's very moisturising but it is removing very fast.

Estee Lauder Hydra Lustre Lipstick SIG23 Rich Currant 





Iubesc rujul acesta, are o culoare splendidă care merge cu orice. După cum se poate vedea l-am folosit ca o nebună. Miroase foarte bine, este foarte hidratant dar din nou stă foarte prost la capitolul rezistență. Îmi place mult și ambalajul, îl găsesc foarte elegant. Este rujul meu perfect pentru orice stare și orice moment al zilei. 

I really love this lipstick, the shade is amazing and it goes well with everything. As you can see I've almost finished it. It smells really nice, it's really moisturising but it's not having a very good resistance. I love the packaging and I find it very elegant. It's the perfect lipstick for every mood and every moment of the day.

Swatch:



Vă plac rujurile mele? Care este favoritul vostru? 
Do you like my lipsticks? Which is your favorite?



You Might Also Like

5 comentarii

  1. Chestnut looks like such a gorgeous colour! Thanks for sharing hope your head feels better :) http://bauchlefashion.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks for stopping by :D Yes , it's much better, but now my feet hurts :))

      Ștergere
  2. Sunt nuante placute, imi place nuanta rich currant.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Descopar articole noi la tine pe blog and I like it :))) Chesnut pare my vibe in momentul asta :D. Ma cam atrage orice ruj maroniu :D

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.