, , , , , ,

Hăinuțe din Lidl #1 // Lild Clothes #1

14:09


Ador mâncarea din Lidl, ador diversitatea produselor, tematica diferită în fiecare săptămâna, promoțiile, multe dintre produsele Cien, dar mai ales ador atunci când aduc haine. Am câteva haine de la ei și îmi plac foarte mult. Sunt de calitate și foarte versatile. Încep o serie de postări cu hăinuțe cumpărate din Lidl și sper să va placă la fel de mult cum îmi plac și mie. 
Ambele articole fac parte din colecția Welcome to Venice și le am de prin luna martie-aprilie :)

EN: I love Lidl food, the diversity of the products, the diffrent theme every week, all the promotions, most of the Cien products, but in particular I love their clothes.  I bought some clothes from Lidl and I really like them. They are high quality and versatile. I'm starting a new theme of posts with clothes that are bought from Lidl and hope you will like them as I do.
The both articles are from Welcome to Venice collection and I bought them in march-april.


Bluză Peplum Esmara // Peplum Shirt Esmara


Este bluză după care întind instant mâna când nu știu cu ce să mă îmbrac. Este din bumbac și este un pic cam grosuță dar îmi place foarte mult. A fost 25 RON (cred) și a meritat fiecare bănuț. Poate voi reușii să fac o postare cu o ținută în care o port.

It's the perfect shirt that I wear when I don't know how to dress in that day. It's made of cotton and it's kind of thick but I'm really loving it. It was 25RON( 6 $) and it worth every penny. Maybe I will make an outfit post with it.

Balerini Lidl



Sunt superbi și foarte eleganți. Se murdăresc foarte repede din păcate fiind din piele întoarsă ( Vreau să știu ...nu mai eu îmi murdăresc așa de repede toți pantofii?) și dacă asta nu ar fi fost de ajuns nu îi pot purta mai mult de 2-3 ore maxim pe zi pentru că mă bat în ultimul hal. Am călcâiele și degetele de la picioare făcute praf din cauza lor. Au fost tot 25 RON , parcă. 

They're amazing and very elegant. But they're getting dirty really quick because they're made of suede ( I want to know if I am the only one that gets their shoes dirty so fast?) and if that wasn't enough if I wear them longer than 2-3 hours they hurt my feet really bad. They were also 6 $ , I think.

 Vouă vă plac hainele de la Lidl? 
Do you like Lild clothes?
 Vă pup!
Kisses!

You Might Also Like

10 comentarii

  1. Si eu obisnuiesc sa imi cumpar haine din Lidl, in general lenjerie intima, majoritate sunt din bumbac si arata si bine! :D

    http://mynotebookofstyle.com

    RăspundețiȘtergere
  2. I can't believe lidl do such a good clothing range! Will definitely be checking it out next time I go :)

    Sarah
    https://everydayconcepts.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu iubesc Lidl, cumpar cel mai des de acolo!
    cumpar si hainute, am bustul mare si imi place ca au marimi maricele! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mama isi ia multe de acolo. Am pana si lenjerii de pat de acolo :))

      Ștergere
  4. Love the style :) http://bauchlefashion.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu mi-am mai luat din Lidl de mult timp, dar ultima oara am luat pentru copil si am vazut ca sunt de calitate!

    RăspundețiȘtergere
  6. Din Lidl mi-am luat doar niste papucei si adevarul e ca am fost incantata de calitatea lor. Haine inca nu mi-am luat... de fiecare data cand imi aduc aminte sa ma duc pe la Lidl ajung doar cand deja mai sunt marimi foarte mari :-( sau chiar deloc...

    http://daliac.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. E cam greu sa gasesti balerini 100% comozi, care sa nu te stranga si sa nu te jeneze in niciun loc. Eu probez zeci de perechi atunci cand imi caut asa ceva, pt ca am tot avut experiente neplacute :)) Ador si eu produsele de la Lidl, si cele alimentare, cosmetice, etc. In ceea ce priveste hainele am doar o pereche de colanti de la ei, in rest imi gasesc cam greu pt ca marimile mici se vand primele.

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.