, , , ,

Laura Mercier Translucent Loose Setting Powder {REVIEW}

23:34


Recunosc, nu sunt genul de persoană care să își cumpere multe machiaje (nu fac colecție) și mai ales nu îmi cumpăr machiaje scumpe, high-end sau chestii care au un preț mult, mult prea mare pentru ce oferă. Întradevăr, sunt și produse care își merită banii: fondul de ten MAC sau concelear-ul, unele produse de la Too Faced sau Benefit etc. Pudra de mai sus mi-a fost dăruită de o mătușă, așa am ajuns să o am în posesie pentru că erau slabe șanse să mi-o cumpăr eu vreodată. În primul rând nu mă atrăgea, pudra "pulbere" e o chestie cu care eu una nu mă prea descurc ( nici respectiva nu se lasă mai prejos). 
Dar m-am gândit că ar fi drăguț să fac un review, pentru că totuși îmi place și sunt sigură că sunt fete care ar vrea să o folosească la un moment dat. 

EN: I admit , I'm not that kind of person that buys lots of make-up ( I don't collect make-up) and I don't buy expensive make-up, high-end products or products that costs way to much for what they actually do. Of course, there are some high-end products that are very good: MAC foundation and concelear, some products from Too Faced or Benefit etc. I recieved the powder as a gift from my aunt, so this is how I end having it because I would never buy such a product. I don't like that is like dust, I can't handle this texture. But I thought would be nice to make a review because there must be girls who would like to try it.


Ce spun ei? 
  • O pudră super fină şi perfect transparentă
  • Ideală pentru fixarea celorlalte formule minerale şi a fondului de ten lichid
  • Extinde durata de purtare a machiajului şi protejează pielea
  • Controlează producerea de sebum
  • Reduce vizibil porii pentru a oferi un aspect proaspăt
  • Acţionează ca pas final în obţinerea unui ten perfect
Ce spun eu?
Am stabilit deja aspectul că nu îmi place că este pulbere. Se varsă peste tot prin casă, îmi murdăresc hainele dacă nu sunt atentă ș.a.m.d. Când am deschis prima dată căpăcelul și am văzut pudra aia extrem de albă mă speriasem că o să arăt ca și cum mi-am pus var (sau făină) pe față. Nu a fost problemă, s-a adaptat imediat nuanței mele de ten ( presupun că d'aia i se zice translucent) și surprinzător a dat un aspect mat foarte plăcut, deloc cakey. Reduce porii întradevăr, dar nu mi se pare că durează foarte mult efectul ăsta. Fixează fondul de ten foarte bine, și rezistă de-a lungul zilei. Eu nu am tenul așa de gras încât să vă spun dacă matifiaza și rezistă efectul acela pe un timp îndelungat, dar la cum am eu fața, puțin grasă în zona T, își face treaba, matifiaza.  
Recunosc că nu întind mână așa des după ea, mai ales acum când e cald prefer să fiu cât mai naturală și să nu îmi încarc tenul. Încerc să nu mai îmi aplic atâtea chestii pe față pentru că vreau să îl curăț (am terminat cu sesiunea oficial și am rămas cu un ten obosit, cam nehidratat și cu câteva coșulețe de la stres).


What are they saying?
  • A super fine powder and perfectly transparent
  • Ideal for fixing other mineral formulas and liquid foundation
  • Extend the resistance of your make-up and protects your skin
  • Control sebum production
  • Visibly reduces pores to give a fresh look
  • It acts as a final step in obtaining a perfect complexion
What I say?

We've already settled that I don't like that "dust" texture. It spills all around the house , I mess my clothes if I'm not careful etc. When I saw extremely white powder for the first time I was scared that I was gonna look like I put on my face chalk ( or flour). This wasn't a problem, it adapted really fast to my skin color ( I guess that's why they call it translucent) and I was surprised that it gives a really nice mat effect , which is not cakey. It reduces pores but to be truly that effect dosen't resist to much. It is fixing the foundation very well and it resist through the day. I don't have oily skin so I can't tell you if this powder is doing a great job in that case . I only have kind-of-oily T zone and it give me that mat effect.
I admit that I'm not reaching my hand after this powder very often, especialy when is really hot right now because I prefer to be more natural and not to put so many layers on my face. I'm trying to not apply these days so many things on my face because I want to cleanse it( I'm done with final exams and I've got a tired looking, non-hydrated and with some stress related pimples skin).


În concluzie este ok, îmi place, nu o folosesc foarte des (poate că se manifestă și sentimentul de zgârcenie, nu știu) dar presupun că în vară când vor fi temperaturile alea nesimțite va ajuta să nu mi se topească fondul de ten de pe față. Eu am văzut-o la niște prețuri  ok pe StrawberryNet.com , mai ales că au mereu promoții. 

In conclusion it's ok, I like it, but I don't use it very often ( maybe is the avarice feeling, I don't know) but I guess it will be very helpfull in the summer when that high temperatures will come. I saw some good prices for it on StrawberryNet.com , in special because they have some promotions.

Voi ce parere aveți? Ați folosit-o?
What do you think? Have you used it?




You Might Also Like

3 comentarii

  1. Loved your review! The makeup does look like it's more of a heavier product . Personally, I prefer a much more lighter feel on the face . I do think this product looks interesting to try though . Thanks for sharing :) http://bauchlefashion.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, me too. I like to feel more natural :) Thank you for reading <3

      Ștergere
  2. Ahhhh eu mi-o doresc! :)))
    Mie imi plac pudrele pulbere...mi se par mai bune decat cele compacte, tocmai pentru ca nu incarca tenul! :D
    Si mai ales pentru ca nu se vad! :D

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.