, , ,

Macadamia Oil Extract Body Butter { REVIEW }

13:27


Bună fetelor! Pielea trebuie hidratată tot timpul, în special vara. Pielea mea e mai ciudățică și este uscată vara (deși beau multă apă) dar mai ales iarna. Este foarte greu să găsești un produs care să hidrateze foarte bine, care să îți facă plăcere să îl folosești și să nu ajungă să fie aruncat și lăsat undeva prin casă. 
  
Am acest produs de ceva timp și cred că este primul produs tip "body butter" pe care am ajuns să îl consum (mai am foarte puțin din el). La "body butter" mi-a plăcut intodeauna mirosul( mi se pare mult mai pronunțat în comparație cu o cremă ) și faptul că hidratează mult mai bine, dar nu suport textura, mult pe grea care intră destul de greu în piele. 
  
Astăzi, vom vorbii despre Macadamia Oil Extract Body Butter, un produs bun care face ceea ce promite. 

EN: Hello girls! The skin must stay hydrated all the time , especially in the summer. My skin is very dry in the summer time ( although I drink a lot of water) but in particular  is very dry in the  winter. It's really hard to find a product which it moisturizes your skin very well, which you really like to use and you don't throw it somewhere in your house and you forget about it.

I have this product for some time now and I think it's the first body butter that I almost finished. I've always loved that body butter have a more pronounced odor and that it moisturizes better , but I don't like the texture of it, more heavy that enters a lot harder in the skin.

Today, we're gonna talk about Macadamia Oil Extract Body Butter, a good product which it does what it promise. 


Ambalajul // Package

Este foarte practic, un borcănaș de plastic, rezistent. Nu am pretenții mai mari de atât. 

It's very practical, a little jar made of plastic, really hard. I don't have more claims than this.



Despre produs // About the product

O să încep cu mirosul produsului. Miroase foarte bine, dulce, exact ca și uleiul de macadamia. Nu mă dau în vânt după mirosurile dulci, deci nu sunt mare fană. Are o textură foarte cremoasă, care chiar hidratează și lasă pielea foarte fină. Lasă pielea puțin grasă după aplicare și nu intră așa ușor în piele. Tocmai de aceea nu este un produs indicat pentru vară. Este foarte bun după epilat, nu am avut nici un fel de iritație. 

I will start with the odor. It smells very nice, sweet, like macadamia oil. I don't stand sweet odors, I'm not such a big fan of them. The texture is very creamy, which moisturizes and leave the skin very smooth. It leaves the skin a little greasy after you apply it and it not enter so easy in the skin. I don't recommend it for the summer time. It's really good after shaving, you don't get any irritation.





Voi ce 'body butter' preferat aveți?
What it's your favourite body butter?


Va pup :*// Kisses:*

You Might Also Like

0 comentarii

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.