, , , , , ,

Maybelline ColorSensational Lipstain #150 Tender Rose & #480 Shy Red {REVIEW}

16:41


Bună fetelor! Eu am o mică problemă cu produsele de buze, nu suport faptul că nu rezistă o dată aplicate. Îmi plac rujurile cremoase, hidratante , dar mai mereu după ce le aplic, în nici 10 minute văd urme peste tot (cană, șervețele, partea acea de deasupra buzelor, fața iubitului etc.). Tot am căutat produse ce rezistă pe buze și astăzi o să vă prezint una dintre descoperiri : Lipstain-urile de la Maybelline ColorSensational. 

EN: Hello girls! I have a little problem with lip products, I can't stand the fact that once you apply them , they go away really fast. I do like creamy, moisturizing lipsticks, but most of the times after I apply them , they leave traces everywhere( mugs, napkins, that part above the lip, my boyfriend's face etc). I was looking for a product that would resist on my lips and today I will show you one of my findings: Maybelline ColorSensational Lipstains.



Prima dată când le-am văzut le-am catalogat drept " markere pentru buze" nici decum "lipstain". În fond, cam asta reprezintă.  
Deci, markerele de buze lipstain-urile de la Maybelline sunt o soluție foarte bună dacă nu vrei să mai murdărești totul. Se usucă aproape instantaneu pe buze dar nu au niște culori foarte pigmentate. Dacă vrei o culoare mai puternică pe buze trebuie să aplici de câteva ori. Nuanța 480 Shy Red este mai pigmentată decât  150 Tender Rose, cea din urmă fiind mai apropiată de culoarea naturală a buzelor, mai nude. Miros foarte drăguț, floral și au un ambalaj foarte drăguț. Toată lumea a fost uimită când a văzut că mă dau cu markerul pe buze. Dar, dacă ai uitat să pui capacul sau a căzut, pa-pa lipstain, s-a dus. Le folosesc foarte des, îmi plac foarte mult că rezistă pe buze și colorează foarte drăguț buzele. 

When I saw them for the first time I thought they are "lip markers" , not lipstains. But to be true, this is what they are, lip markers.
So, this lip markers  lipstains from Maybelline are a good solution if you don't want to leave traces everywhere. They are dryings very fast but they're not very pigmented. If you want to have a more bold color on your lips then you have to apply them few times. 480 Shy Red is more pigmented then 150 Tender Rose, the last one is more natural , close to natural color of lips, more nude. They smell nice , floraly and have a cute packaging. Everybody was surprised when they saw me using a marker for lips. But, if you forget to put back the lid or it fell , then is a "goodbye lipstain" , it's gone. I use them very often, I really like their resistance on the lips and the way they color my lips.


480 Shy Red



150 Tender Rose



Swatch:


Ce părere aveți? Ați folosii aceste lipstain-uri?
What do you think? Would you use these lipstains?


Kisses :*

You Might Also Like

12 comentarii

  1. Par interesante :) unde le-ai gasit si cat au costat ? :D

    http://ancasblog0.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Hello Free Z One Shop si au fost in jur de 5-6 lei :)

      Ștergere
  2. nu stiam de ele :D par interesante, dar dupa swatch-ul de pe mana, nu par prea pigmentate.
    de vreo cateva luni, folosesc doar rujuri foarte rezistente si pigmentate si sunt in cautare de altele noi . daca deschide free zone odata magazinul online, le voi incerca sigur

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu , am si precizat ca nu sunt pigmentate, dar sunt ok. Si eu sunt din Bucuresti si astept magazinul ala online :)) Poate anul asta va fi gata :D Te pup :*

      Ștergere
  3. These are such gorgeous colours http://bauchlefashion.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am folosit niciodata acest produs. Pare destul de util, daca nu lasa urme e super.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Shy Red arata foarte bine! Cred ca o sa le caut si eu data viitoare cand merg in supermarket, par foarte faine! :D

    http://mynotebookofstyle.com

    RăspundețiȘtergere
  6. eu sunt mare fan rujuri Maybelline, dar nu stiu de acestea!

    RăspundețiȘtergere
  7. I want them <3
    Eu am ceva de gen de la Kiko, dar pare si mai putin pigmentat decat astea.. si l-am tot folosit incat nu stiu cat mai e in el.. Ai idee daca exista si in alte magazine?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți plac <3 Din păcate nu , nu le-am văzut la standurile oficiale Maybelline , poate încă nu au apărut la noi :( Sper să nu fie așa :(

      Ștergere
    2. Mă bucur că îți plac <3 Din păcate nu , nu le-am văzut la standurile oficiale Maybelline , poate încă nu au apărut la noi :( Sper să nu fie așa :(

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.