, , , ,

Rejuvenating Glorious Mud Mask - Review

12:57


Bună fetelor ! 
  
 Sper că aveți parte de un weekend plăcut și liniștit. Eu mi-am luat o zi de "respiro" de la sesiune , în care planific să mă relaxez . Cred că toată ziua m-am uitat la seriale și videouri pe YouTube. Între timp am zis că ar fi drăguț să fac un mic review la un produs care îmi place enorm . Poate că nu îl folosesc la fel de mult cât trebuie ( lenea ) , dar a  meritat fiecare bănuț . 

Produsul zilei de azi , după cum scrie și în titlu , este ... 

Rejuvenating Glorious Mud Mask  (Beauty Formulas)



 Cred că am această mască de față de câteva luni bune și se consumă foarte greu . Se laudă că ar avea argilă pură în compoziție dar nu știu ce să spun despre asta . Am folosit multe măști cu argilă , și deși are aceași culoare și oarecum aceași textură , este altceva . În primul rând mirosul este foarte puternic , parfumat . Pot spune că întradevăr absoarbe foarte bine impuritățile și deschide porii , dar pentru că eu nu am tenul gras nu pot să mă dau cu părerea despre eficacitatea lui asupra sebumului în exces.  
 Ambalajul este sub forma unui tub de 100 ml , o cantitate mai mult decât suficientă . Eu de lene o folosesc o data la 2 săptămâni . Trebuie să stai cu ea pe față până se întărește și apoi să o speli cu apă caldă . E amuzant că din cauza culorii pe care o are , arăți de parcă te-ai dat cu autobronzant și arăți foarte dubios. 




V-ar interesa acest produs?

V-am pupat :*


You Might Also Like

0 comentarii

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.