, , , , , ,

Tea Time

16:51


Bună fetelor! Nu știu de voi dar eu ador să beau ceai și cafea. Aș putea să beau încontinuu. Cafeaua nu mă afectează ( pot să dorm liniștită după ce am băut o cană), iar ceaiul mă liniștește. Intodeauna când pățesc ceva, am o zi mai stresantă, nu mă simt mai bine sau pur și simplu sunt eu mai morocănoasă, prietenul meu îmi spune să îmi fac un ceai și să mă calmez. Și da, chiar funcționează. Zilele trecute, am găsit următorul ceai ( personal, nu l-am mai văzut până acum) și am rămas plăcut surprinsă de mirosul fructat pe care îl are. Eu prefer în special ceaiul de fructe, mai ales cel de fructe de pădure, așa că l-am luat instant. După cel cu afine m-am întors a doua zi, după ce l-am gustat pe cel de fructe de pădure care m-a convins. Beau mult ceai de afine de obicei. Am mici probleme cu rinichii și ca femeie se mai ajunge să faci infecții urinare. Ceaiul de afine calmează și vindecă aceea infecție.

Despre Vedda nu am mai auzit pana acum. După o mică căutare pe google, am aflat că este o companie românească înființată în anul 1992 care se ocupă în special cu producția și ambalarea ceaiurilor, dar am văzut că mai comercializează și produse cum ar fi : cafea verde, sucul de aloe vera, păstăi de vanilie etc.

Ceaiul de afine are ca și ingrediente următoarele :Afine (2%), alte plante și fructe uscate (calicul de hibiscus sabdariffa, măceșe, fructe de porumbar, fructe de păducel, stafide) în proporții variabile, aromă. Nu conține coloranți artificiali.
Ceaiul fructele pădurii are ca și ingrediente , următoarele : măceșe, flori de hibiscus, fructe de păducel, stafide, mere, fructe de porumbar. Nu conține coloranți artificiali. 

Chiar vă recomand acest ceai. Este delicios și nici nu este scump ( undeva la 3,5 RON cutia ). Vouă vă place ceaiul? 
Vă pup. 

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Si eu beau foarte multa cafea. Ceai, in schimb, nu mai beau atat de des ca inainte. Hai ca m-ai pus pe ganduri:)))) Eu chiar nu am mai baut ceai de foarte multa vreme. Cel cu fructe de padure imi face cu ochiul. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cunosc foarte putine persoane care nu beau cafea. La mine e deja setat , daca nu beau cafea, nu ma trezesc :)) Si eu te pup :*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.