, ,

The Versatile Blogger Award

23:22


Bună fetelor! După o zi în care pur și simplu 8 ore am "mâncat" contabilitate pe pâine (nu, nu glumesc), după ce mi-am cumpărat două perechi de sandale super drăguțe am ajuns acasă și am văzut că am fost nominalizată de My Notebook Of Style pentru The Versatile Blogger Award. Îi mulțumesc enorm, îi recomand blogul care îmi place foarte mult și îl urmăresc. Este altceva și nu încearcă să pară altcineva

Treaba stă în felul următor : trebuie să îi mulțumesc persoanei care m-a nominalizat (done that) și să adaug un link către blogul ei (oricum făceam asta). Apoi trebuie să nominalizez 15 bloggeri/bloguri pentru acest premiu , urmând ca după ce am încheiat cu " înșiratu " să va spun 7 lucruri despre mine. 

 O să procedez exact că și ea, adică voi pune cele 15 bloguri care le citesc cu plăcere ( într-o ordine absolut aleatoare) , atât autohtone, cât și străine. Sper că în timp să găsesc bloguri la fel de bune, de calitate și realistice.




Și acum, cele 7 lucruri despre moi :  
  
 1. Sunt o persoană ambițioasă și muncitoare. Dacă îmi pun ceva în cap, mai mult ca sigur voi munci și voi obține acel lucru. În trecut eram genul de persoană care era în stare să calce pe cadavre ca să obțină ce își dorea, acum mă gândesc de mai multe ori înainte să iau o decizie, să aleg ceva , chiar și când ajung să îmi doresc ceva. 
  
 2. Nu știu să gătesc. Știu să fac un ou, o omletă, un sandwich, semipreparate ( trăiască semipreparatele) dar habar nu am cum să gătesc ceva mai "complex" de atât. Am zis că o să mă pun într-o zi lângă prietenul meu și o să încerc să "fur" de la el. 
  
 3. Ador muzica veche. De la Queen la Aretha Franklin și mai departe. 
  
 4. Îmi doresc să călătoresc în toată lumea. Am o mare pasiune pentru călătorit. 
  
 5. Ador să găsesc chilipiruri. Caut în SH-uri, magazine de 13/25 etc. și mai mereu am găsit lucruri foarte drăguțe și calitative. 
  
 6. Sunt studentă la ASE Management. E groaznic. Mă gândesc dacă să scriu un articol detaliat despre aceast "eveniment" din viața mea. Până atunci, mai am probabil 2 ani :) 
  
 7. Aș vrea să îmi deschid propria mea afacere, mai precis să organizez evenimente. Vom mai discuta despre asta în viitor cu siguranță.

Vă pup,


You Might Also Like

2 comentarii

  1. Multumesc frumos pentru cuvintele dragute pe care le-ai spus despre mine! ^^
    Ma bucur sa citesc cele sapte lucruri despre tine, si mie imi place domeniul organizarii de evenimente si ador sa caut hainute in SH-uri, mai ales in Humana unde poti sa gasesti adevarate comori daca ai rabdare!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. La treaba cu organizatul evenimentelor m-am gandit si eu si chiar mi-ar placea, am facut chiar un proiect pe tema asta prin liceu :D. De calatorit, visez sa ajung in Londra (neaparaaaat) si in Scandinavia (acolo vreau tare mult sa merg in Laponia, la casa lui Mos Craciun and I`m not even joking :)) ) :D

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.