, , ,

Wishlist MustaeV

20:31

Bună fetelor!  

Intodeauna mi-a plăcut să intru pe site-uri de beauty sau de fashion și să îmi creez liste de dorințe.Unele dorințe se realizează într-un final, altele rămân la stadiul de dorințe. Astfel, Sudessa m-a ajutat să descopăr un nou site cu machiaje foarte calitative, cu farduri de ochi ce par atât de pigmentate cu niște culori superbe și cu niște fonduri de ten care pur și simplu te "cheamă" să le cumperi. 




Aceasta ne provoacă ( pe cele ce sunt bloggerite și vor să testeze acest brand) să ne alegem 3 produse de pe site-ul MustaeV despre care să vorbim, să ne spunem părerea. În final, câștigătoarea va primi un fond de ten Skinny Tint Foundation, în nuanța Bright Beige. 


MustaeV este un brand de cosmetice coreean, creat pentru make-up artiștii profesioniști, dar care și-a câștigat popularitatea prin calitate și a ajuns să fie folosit de toată lumea. Acest brand are 60 de ani de experiență în domeniul cosmeticelor și în gama lor găsim de la pensule până la produse pentru buze.

Și acum să vă arăt produsele care mi-au făcut ochiul de pe site-ul lor. 


Am ales acest produs pentru că ei spun că ar avea acoperire medie spre mare. Ce m-a atras în special a fost faptul că poate fi folosit și ca fond de ten, dar și ca anticearcăn/corector. Ca o "mândră" posesoare de cearcăne ce sunt, consider că acest produs m-ar ajuta să îmi termin mai repede dimineața "ritualul de frumusețe" și să nu mai pierd atâta timp estompând, acoperind și iluminând.




Ador eyelinerul. Dacă ar fi să aleg un singur produs de machiaj ar fi cu siguranță eyelinerul. Acest gel eyeliner pare foarte cremos, ușor de lucrat cu el și foarte pigmentat.  


Pur și simplu ador culoarea asta. Cred că o caut de ceva timp cam peste tot. Îmi plac fardurile mate, dar mi se pare ce pe ochii mei arată mult mai bine un fard satinat. Și dacă este și în culori pământii atât mai bine. Pare a fi un fard foarte pigmentat și rezistent. 


Asta este cam ce aș alege eu de pe siteul  MustaeV . Pot spune că m-am îndrăgostit de fardurile lor de ochi. Voi ce produse ați vrea să încercați?


V-am pupat :*

You Might Also Like

3 comentarii

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.