, , , , , , , , ,

Collective Haul #2 || Rochii, pantofi, cosmetice...

13:46

Bună fetelor ! Nu știu cum este pentru voi, dar eu una mor de cald. De regulă sunt o persoană friguroasă, rezist foarte bine la căldură, dar cum a fost zilele astea ( și cum am auzit că va fi săptămâna care urmează) mă depășește. Nu înțeleg oamenii ăia care chiar adoră vara. Înafară de concediu, în principal călătoritul și serile de vară mai răcoroase și liniștite, nu văd de ce să îți placă vara.  
  
După cum am zis și în postul cu Instalife de duminica trecută, am strâns câteva lucruri care așteptau să fie arătate. 
  
Cel mai mult din tot haul-ul ăsta îmi plac cosmeticele pe care mi le-am cumpărat. Le-am luat de la o prietenă de familie care a venit cu niște cutii pline din străinătate. Inițial mama a ales pentru mine diverse rujuri/pudre/farduri ce știa că mi-ar plăcea, iar eu am ales câteva dintre ele. Săptămâna asta o să trec și eu pe la ea să văd restul cutiilor.






Fardul de la Maybelline EyeStudio mi-a plăcut din prima. Este duo-ul perfect pentru un machiaj de vară. Ce nu îmi place la el este faptul că are o consistență puțin prăfoasă și dacă nu ești atentă îți umplii fața de sclipici. 
Fardul Eva Mosaic l-am luat ca să îl folosesc pe post de blush și face o treabă excelentă. Este foarte pigmentat ( mai pigmentat ca fardul maro de la Maybelline) și rezistă extrem de mult.





Nu am o colecție impresionantă de machiaje. Cum am mai zis, nu colecționez machiaje. Ador rujurile, cred că în "colecția" mea de machiaje sunt cele mai numeroase. În principal am rujuri roșii, îmi plac extrem de mult dar port foarte rar. 
Rujul de la Astra Rossochic este în nuanța 710 Lucrezia și mi-a plăcut din prima clipă în care l-am văzut. Este cremos și are o nuanță superbă. 
Rujul Babor este preferatul meu. A fost o surpriză când l-am văzut, îmi doream de mult să încerc un ruj de la ei. Este în nuanța Classic Red ( cel puțin cred, nu are nuanța scrisă pe el) și este un ruj roșu foarte cuminte, să zicem. Are particule strălucitoare în el, dar tocmai de aceea îl face să pară mai cumințel. 
Rujul mov îl consider potrivit cam pentru orice sezon, în principal toamna și iarna. Acest ruj de la Deliplus mate, după cum îi spune și numele, este mat și are o culoare foarte puternică. L-am folosit aproape non stop săptămâna aceasta.

Îmi doream o pereche de sandale mai butucănoase, nu știu cum să explic, cu catarame de ceva timp. Zilele trecute când veneam de la muncă, am hotărât să merg pe jos de la Dristor până la Piața Muncii, că să mai îmi întind și eu picioarele. Am trecut pe lângă un magazin MaxStore, le-am văzut prețul (15 lei) și am intrat să le probez. Am rămas surprinsă cât de comode au părut din prima și am zis să le iau, nu e nici o pierdere. Le-am purtat de câteva ori și pot spune că sunt super și sunt comode. 




La capitolul haine, nu am foarte multe ca de obicei, dar am strâns câteva lucrușoare.


Rochița întrandafirată este luată de la muncă ( o femeie vine și vinde diverse rochii, bluze etc), mi-a plăcut foarte mult cum vine pe corp, mi se pare perfectă pentru o zi la muncă, așa că am luat-o.




Îmi pare rău că bluza din stânga este așa șifonată dar am vrut să vi-o arăt. Acum ambele bluze sunt în mașina de spălat. Sunt luate tot de la doamna aceea. Îmi plac foarte mult. Cea din stânga este din vâscoză, este foarte răcoroasă, iar cea din dreapta este preferata mea. Dabea aștept să vi-o arăt inclusă într-o ținută.

Și nu în ultimul rând, de la magazinul de la mine de la Muncii, mi-am luat această vestuță brodată. Mi se pare perfectă de purtat cu rochițe.

Cam atât mi-am cumpărat, am uitat să includ un sacou Zara luat de la un second hand dar este la curățătorie în momentul de față. Sper că vă place ce mi-am cumpărat. 

Vă pup, 

You Might Also Like

10 comentarii

  1. Nu pot sa cred ca ai dat doar 15 lei pe sandale, arata foarte bine. Imi caut si eu ceva de genul acesta, dar in general gasesc doar foarte scumpe :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac :* Cauta la magazine de genul 15-25 , sunt sigura ca se gasesc :*

      Ștergere
  2. Tare frumoase sunt toate! Chiar nu stiu care imi place mai mult! ❤ ❤ ❤
    Sa le porti cu drag pe toate! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata sandalele!!!Doar 15 ron, hmmm...vreau si eu..Vesta brodata e superba, cat despre rochita, ador hainele viu colorate cu modele florale.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi poti spune te rog de unde ai cumparat rujul Deliplus? Are o cunostinta care a primit de dincolo,dar nu gasesc la noi unde as putea achizitiona acest ruj. Multumesc,o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi poti spune te rog de unde ai cumparat rujul Deliplus? Are o cunostinta care a primit de dincolo,dar nu gasesc la noi unde as putea achizitiona acest ruj. Multumesc,o zi buna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, si eu tot de la o cunostinta le-am cumparat :( , nu am vazut in Bucuresti/Romania sa fie de vanzare. Incearca pe grupul de facebook : Vanzare/Cumparare produse de Make-up!" poate ai sanse :D Te pup!

      Ștergere
    2. Buna. Am si eu 2 rujuri Deliplus. Le.am luat din Spania. Si chiar vreau sa imi iau altele ca sunt foarte foarte bune dar nu am vazut la noi! Daca aflati de unde sa lasati un comm.

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.