, , , ,

Dezamăgire : T-ZONE Rapid Action Spot Zapping Gel || REVIEW

13:14



Bună fetelor! Cum este săptămâna voastră? Eu am fost cam absentă, dar am fost super încărcată de treabă de luni încoace. Ieri seară m-am relaxat și eu într-un final și am mers la Minions. Mie mi-a plăcut mult, dar pe prietenul meu l-a cam dezamăgit filmul ( se aștepta la altceva). 

Vara, tenul meu devine mai gras și îmi apăr destul de des coșuri. Dacă sunt și în perioada "specială" mi se dă tenul de tot peste cap. Acum ceva timp cumpărasem minunea asta (între timp am aruncat-o) care se lăuda a fi un gel cu ulei de arbore de ceai , acid salicilic și alte minuni care ajutau la dispariția/calmarea coșului în 4 ore. Nu am crezut că în 4 ore o să am  ten de zână, nici măcar într-o minune de la prima utilizare nu am crezut, dar credeam că măcar o să ajute la uscarea coșurilor. Întradevăr a uscat, dar nu coșurile, ci fața mea.

Consistența lui este una de gel (mai jos aveți o poză gen swatch), ușor lichidă. Miroase puternic, mentolat, înțepător, exact cum miroase uleiul de arbore de ceai. Ambalajul este un tubuleț micuț (asemănător cu balsamurile de buze ca dimensiune) pe care apeși și iese produsul.

Am folosit și ulei de arbore de ceai simplu, pe care îl recomand și voi face un review la un moment dat, care chiar m-a ajutat să scap de coșuri. Chestiuță asta a făcut aproape nimic, lasă fața lipicioasă, parcă puneai o "poliță" pe fața ta care nu îți lasă pielea să respire sau să se regenereze. Nu îl recomand, nu mi-a plăcut și nu îl voi recumpăra.

În schimb trebuie să menționez că alte produse din gama T-ZONE mi-au plăcut : șervețelele demachiante sunt foarte ok și demachiantul cremă la fel.

 Voi ce dazamagiri ați întâlnit? 
  
 Vă pup :*



You Might Also Like

2 comentarii

  1. Am incercat mai devreme sa dau un comment, dar cred ca netul meu are ceva probleme si nu s-a postat.

    Spuneam ca eu pentru acnee folosesc produsele de la Balea, cel mai eficient produs mi s-a parut Balea anti-pickel patches, sunt un fel de plasturi care arata ca cei anti-herpetici. Acum depinde cat de grava e situatia, eu intr-o perioada imi lipeam plasturii astia pe jumatate din fata peste noapte, dar cred ca au dat ceva roade. Folosesc uneori si crema de noapte si gelul tot din gama anti-acnee, mi se par destul de bune in raport calitate-pret. Dar acum banuiesc ca depinde si de fiecare si de ten, la mine chiar au dat roade. Aveam ceva probleme in facultate, acum s-au diminuat, dar am inaintat si in varsta deci se poate sa fie si din cauza asta.

    La capitolul dezamagiri, in general m-au dezamagit produsele anti-acnee de-a lungul timpului, cu greu am scapat de cosuri si roseata, foloseam toate produsele din gama si tot nu vedeam mari rezultate, indiferent de brand. Cred ca trebuie sa ai si rabdare si sa nu le tot schimbi, dar eu nu prea am. Si o alta dezamagire e legata de produsele pentru par gras, cu greu am gasit un sampon si un balsam care sa dea rezultatele dorite :D

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am acnee, am cosulete care apar si dispar, majoritatea pe baza de stres. Si eu gasesc greu un produs care sa ma multumeasca pt ten :)) sau sampon pt volum..cu greu
      Si eu te pup:*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.