, , , , , , , ,

Favoritele lunii Iunie || June Favorites

12:58


Bună fetelor!  
Timp, timp, timp, asta îmi doresc. Simt că nu mai am timp să fac nimic. Când am văzut că azi este joi și eu nu am mai postat, am zis că este timpul să fac o nouă postare. De asemenea, am văzut că este și 9 iulie deja, așa că era timpul pentru favoritele lunii. Am o groază de ideei, am nevoie de inspirație să le pun în aplicare. De luni încerc să fac un review la un parfum, sper ca săptămâna asta să îl pot publica.  
  
În altă ordine de ideei sunt oficial integralistă, am luat toate examenele, și sunt foart fericită. În sfârșit am scăpat de partea asta care m-a chinuit o lună de zile. 
  
Pentru favoritele lunii iunie am increcat să vă arăt produsele mai noi pe care le folosesc și care mi-au plăcut, pentru că în rest ce am folosit în luna iunie am folosit și în mai ( Vedeți favoritele lunii mai aici ). În schimb, o să vedeți că se va schimba situația pentru luna iulie. 

EN: Hello girls !
Time, time, time, that's what I need. I feel like I don't have time for anything. When I saw that today is thursday and I didn't post anything, I knew that it was the time to post something. Also, today is 9th of July and I knew that I have to do June Favorites. I have lots of ideeas, but I really need inspiration for them. Since Monday I'm still trying to write a decent review about a perfume and I hope it will be done this week.

Also, I passed all my exams and I'm very happy. I finally passed over this period and its time for holiday.

For june favorites I've tried to show you new products that I've really liked, becuase what I used in this month I've used it also in may ( you can see May Favorites here ). Instead, you will see new and amazing products next month .

Gelul de duș de la Oriflame " Milk&Honey Gold" îl aveam de ceva timp prin casă și am reușit să îl termin luna asta. Îmi place, lasă pielea moale și a fost perfect pentru dușurile târzii. Despre balsamul pentru volum TRESemme, puteți citii mai multe în review-ul făcut special pentru el.

I had Oriflame "Milk&Honey Gold" shower cream for a long time and I finally finished it this month. I really like it, it leaves your skin soft and it was perfect for late showers in the night. About TRESemme coditioner for volume you cand find a review here.


În categoria produselor de machiaj ce au fost folosite în special luna asta ar fi balsamul de buze Vaseline cu Aloe Vera care a stat în permanență pe biroul de la muncă, astfel îl aplic foarte des și am buzele hidratate, pentru el găsiți un review aici. Pudra Laura Mercier a fost ideală pentru zilele călduroase de vară, mai multe detalii găsiți aici. Tușul de la Verri este primit de la sora mea. Vine într-o cutiuță a câte două bucăți, așa că mi-a dat și mie unul. Este ok, este mat, cremos și se lucrează ușor cu el.

In make-up products category I only have 3 items that have been used constant. The first one is Vaseline Lip Balm with Aloe Vera which is on my desk at work all the time and I used a lot. You can find a review for it here. Laura Mercier Powder was perfect for that hot days of summer and you cand read more about it here. Verri Eyeliner is a gift from my sister. It comes in a box of two, so she gave me one of them. It's really ok, it's mat, creamy and it's easy to work with it.



În categoria produselor pentru față folosite intră: Șervețelele Demachiante de la Blanchette care mă ajută enorm de mult în serile în care sunt super leneșă, sunt foarte bune și ieftine. Benzile epilatoare pentru față de la Nair le am din Hello Free Z One Discount și sunt foarte ok. Le-am folosit atât pentru "mustăcioară" cât și pentru sprâncene. Pentru apa termală de la Roche-Posay aveți un review aici unde am tot lăudat-o, iar crema de galbene și propolis de la DermoTis este crema mea preferată (review aici).

In face products category we have: Make-up Remover Wipes from Blanchette which helps me when I'm super lazy, they're good and cheap. Facial Wax Strips from Nair are very good. I've used them for my "moustache" and for my eyebrows. For La Roche-Posay thermal water you have a review here where I praised it a lot. The marigold and propolis cream from DermoTis is the perfect cream for me (review here).

Din categoria diverse am brățara asta primită de la o prietenă de familie când a fost pe la o mânăstire, știa că îmi plac genul ăsta de brățări cu pietre, astfel a devenit favorita mea în foarte scurt timp. Oglijoanra este din Barcelona, când am fost în vacanță acum 2 ani, și de când lucrez la birou o folosesc foarte des. Ochelarii sunt din Hello Free Z One Discount de anul trecut și fiind vară se înțelege de ce sunt preferații mei. 

From miscellaneous category we have this bracelet received from a family friend. She bought it from a monastery and she knew I like this type of bracelet with stones, so it became my favorite very fast. The little mirror is from Barcelona and I've got it 2 years ago when I was in vacantion there. Now that I work at a office it's very helpfull. The suglasses are from a local shop and I bought them last year. Because it's summer you know why I love them.


La partea de îmbrăcăminte am acest kimono drăguț cumpărat de la un magazin de 13 lei. Îmi place foarte mult și am "abuzat" de el luna trecută. Mai jos nu aveți cea mai frumoasă poză cu mine dar am vrut să vedeți cum vine pe corp.

From clothes category I have this kimono from a local store. I love it and I have "abused" it last month. Here you don't have the best photo of me but I wanted you to see how the kimono loks when you wear it.

Voi ce produse favorite ați avut în luna iunie? 

What are your june favorite products ?

Kisses,

You Might Also Like

3 comentarii

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.