, ,

Get to know me tag

21:26

Bună fetelor! Sper că ați avut parte de o sâmbătă minunată. A venit duminică și m-am gândit eu așa, că ar fi drăguț dacă duminica aș face postări mai persoanale. Am produse despre care să vă vorbesc mii, dar mi-ar plăcea să ajunge-ți să mă cunoașteți și pe mine, persoana care vă recomandă un produs, și să ajungeți să aveți încredere în recomandările/părerile mele.  
De mâine încep munca cu un program d'ala de "roboțel" 10-18 și nu știu cum să mă simt. Au trecut câteva luni decând n-am mai fost la muncă din cauza sesiunii, deci sunt foarte entuziasmată, dar mă gândesc și că trebuie să îmi reintru în ritm, așa că probabil sâmbătă și duminică voi face cele mai multe postări. Nici pe timpul săptămânii nu o să vă las baltă, am pregătite postări interesante și drăguțe.

Încep seria de postări "la sentiment" printr-un tag preluat de la Beauty By Sunshine care mi-a plăcut foarte mult și am hotărât că ar fi drăguț să îl fac și eu.  

1. Unde te-ai născut?

București, România.

2. Ai fost numită după altcineva ? 

Nu, din câte am înțeles tata a venit cu ideea de Andra și i-a uimit pe toți (cine știe poate a avut vreo iubire cu numele ăsta în tinerețe) , iar apoi s-a impus  a venit  bunică-mea cu ideea de Raluca. Așa că, bună, încântată de cunoștință, mă numesc Andra-Raluca Mălin.

3. Cand este ultima data cand ai plans?

Nu sunt foarte plangacioasa, dar ma mai apuca si pe mine, Ieri am plans ultima data, nu stiu de ce mi-a venit dintr-o data sa plang, dar am simtit ca m-am descarcat dupa o luna de cosmar.

4. Ai copii?

Nu. Dar aș vrea să am o fetiță în viitor.

5. Dacă ai fi altă persoană, ai fi prietenă cu tine? 

Cu siguranță. Sunt o persoană care e acolo pentru oricine care îmi arată respectul cuvenit și sunt în stare să merg până în pânzele albe ca să o ajut.

6. Ai animale?

Din păcate nu, dar ne dorim să ne luăm o pisicuța. Eu aș vrea și un cățeluș, pentru că ador câinii ( și animalele în general), dar deocamdată suntem la stadiul de dorințe/planuri/ideei de genul: Cine se trezește de dimineață să plimbe cățelul? 

7. Folosești sarcasm?

Des. Foarte des. Din cauza asta, până o persoană ajunge să mă cunoască par fițoasă, rea, arogantă și cu nasul pe sus, iar după ce ajung să mă cunoască, mereu aceeași placă : " Prima dată când ne-am cunoscut credeam că ești fițoasă dar esti foarte de treabă!". Îmi pare rău că nu pot fi o persoană "happy go lucky" din prima, prefer să fiu mai rezervată.

8. Ai face bungee-jumping?

Nu am frică de înălțimi, dar sunt atât de paranoia încât nu știu...probabil...să zicem. 

9. Care sunt cerealele tale favorite?

Nu prea mănânc cereale, dar când îmi cumpăr (pentru că trebuie să arunc eu banii aiurea, deși știu că ajung să stea în sertar neatinse), îmi cumpăr Chocapic.

10. Ce culoare au ochii tăi?

Negri.

11. Scarry movies sau happy endings?

Categoric happy endings. Dacă este și unul de genul : " Și au trăit fericiți până la adânci bătrâneți" este și mai bine. 

12. Ai frați și surori? 

Da, din partea mamei (ai mei sunt divorțați de când aveam 4 ani), o soră(14) și un frate(12).

13. Computer sau TV?

Computer clar, dar aș minții dacă aș spune că nu mă uit și la TV. 

14. Care este primul lucru pe care îl observi la o persoană? 

Ochii. 

15. Care este mirosul tău preferat? 

Mirosul de lămâie, de frezie și de cafea (mai ales dimineața).  

16. Cel mai lung timp timp în care ai fost plecată de acasă?

3 luni, în vacanță în Barcelona. Spre sfârșit numai vacanță nu mai era, voiam să vin mai repede acasă. 

17. Ai talente speciale?

Da, unul dintre ele este lenevitul 10 ore în pat cu laptopul în brațe, uitându-mă la seriale. 
Glumesc, deși și ce am scris mai sus este adevărat. Nu mi-am descoperit deocamdată vreun talent special. Dar aș putea să numesc un talent special faptul că sunt foarte muncitoare și ambițioasă :). 

18. Ce hobby-uri ai?

Blogul, este o activitate care mă relaxează și îmi face plăcere să văd cum crește încetul cu încetul. 
Călătoriile, cred că se includ la hobby. Îmi place al naibii de mult să călătoresc. Dacă aș avea mulți bani, nu m-ar mai vedea lumea prin București. Aș fi non-stop plecată. 
Serialele. Eu sunt genul de persoană care se plictisește foarte repede la un film dacă nu o atrage subiectul/povestea ( și se întâmplă des asta), dar la seriale stau neclintită.

19. Ești îndrăgostită?

Da, sunt. Sunt îndrăgostită de omul care a fost lângă mine din prima zi în care ne-am cunoscut, prietenul meu cel mai bun, cel mai romantic om, cel mai atent, inteligent și cu caracter. Este omul care mă susține în tot ceea ce fac.

Cam atât. Sper că v-a plăcut tagul :) Dacă doriți să îl faceți și voi, va invit să îl preluați.  
  
Vă pup,

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Ma regasesc si eu in ceea ce spuneai la punctul 18 referitor la filme, doar ca eu in general adorm daca ma plictisesc :))
    Bafta la munca! :*

    My Notebook of Style

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu adorm, din pacate pentru cei de langa mine incep sa vorbesc si sa stresez lumea :)) Multumesc :* Te pup:*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.