, , , , , , , , , , ,

Hello Free Z One Discount Haul #2

11:01


Bună fetelor! Este o vreme așa mohorâta în București, te trage la somn, însă mie nu îmi displace asta având în vedere că azi am terminat și cu ultima restanța, știu sigur că voi trece, așa că pot să dorm și eu într-un final liniștită. De asemenea, a început vacanța oficial.  
Că să mă răsfăț pentru munca depusă. am dat o fugă joi până în Hello Free Z One Discount . Cele care sunteți din București sigur știți de el, și dacă nu vă recomand să dați o fugă, sigur nu veți pleca cu mână goală. Dar dacă nu sunteți din București, am înțeles că se pot face comenzi de pe pagină lor de facebook și că își vor deschide în curând site-ul ( să sperăm).  
Cum am spus și mai sus, joi am dat o fugă repede până la ei, și am ajuns în magazin la 19:40 ( la 20:00 se închidea), pentru că a trebuit să traversez Bucureștiul din Berceni până în Pantelimon,  am încercat să fiu cât mai rapidă, dar și personalul a fost foarte amabil și m-a lăsat să îmi termin treaba în liniște, fără să facă scene cum fac anumite domnișoare : "Am închis, reveniți altădată!" sau " Grăbiți-vă!". Din politețe și bun simț, eu dacă ajung aproape de închiderea programului am să mă grăbesc, nu trebuie să mă freci la cap cu asta. 
Dar să va arăt ce mi-am luat : 

Pentru îngrijirea corporală mi-am luat gelul de duș cu miros de plăcintă/prăjitură cu lămâie (Lemon Pie) care miroase divin, îmi vine să îl mănânc. Are 500 ml și a fost 6-7 lei. Ceara de la Nair a fost în principal motivul pentru care am mers la Hello Free Z One Discount, am văzut-o pe pagina lor de facebook și mi-a rămas capul la ea. Sper să fie bună. O să fac un review cu siguranță. A costat 15 lei. Despre antiperspirantul de la Radox o să încep prin a spune că miroase foarte feminin și discret, și pare foarte promițător deocamdată. Întradevăr, nu a fost caniculă zilele astea, dar până acum a mers foarte bine. În general nu sunt fană roll-on-uri, dar am zis să îi dau o șansa, mai ales că a costat în jur de 7 lei. 


Am rămas fără demachiant, așa că mi-am luat încă o data Scrubul Perfectly Clear de la Creightons, la care aveți un review aici, care pentru mine merge minunat. A costat în jur de 7 lei. De la Osiris Avise, mi-am cumpărat acum ceva timp și CC Cream-ul, al cărui review îl găsiți aici, așa că am vrut să încerc și anticearcanul BB Cream. Îmi aduce aminte de cel de la Garnier (au și ei ceva asemănător, tot cu biluță). Urmează review cu siguranță. A costat 7 lei. Crema Garnier Moisture Match Wake me up este foarte bună, am folosit-o deja și întradevăr hidratează pielea și îi dă o strălucire. Urmează să vă spun mai multe păreri în curând. A costat 13 lei. 


Categoria mea preferată este cu siguranță îngrijirea părului, unde cheltuiesc cei mai mulți bani. Îmi place să am un păr sănătos și frumos aranjat. În concluzie, am pus în coș: Extreme Volume Spray cu ulei de argan de la Mellor&Rusell, nu l-am folosit încă dar va urma un review cu siguranță, a costat în jur de 8 lei ; Creightons Frizz No More Curls, un spray care promite că definește buclele, la fel nu l-am încercat dar urmează un review, a costat tot 8 lei ; Șamponul uscat de la Schwarzkopf got2b Rockin'it. Eram în fața lui, a celui de la Batiste și de la Aussie. Nu am mai folosit până acum șampon uscat așa că am zis să nu îmi iau Batiste din prima, poate nu îmi va plăcea. Nu știu cum e Batiste comparativ cu acesta, dar acesta de la Schwarskopf este genial. Înțeleg acum nebunia care se face în jurul samponului uscat, preț 15 lei; Mască de păr Argan Oil am mai avut-o și am mers la sigur cu ea. E foarte bună și costă în jur de 8 lei; Uleiul cu extract de Macadamia nu e numai pentru mine, este și pentru prietenul meu, urmează să vedem cum se va comporta, a costat în jur de 8 lei, parcă. 
  
Sper că va place ce mi-am cumpărat, dacă aveți întrebări despre un produs sau doriți un review la un produs în mod special, va aștept comentariile. Până data viitoare vă pup. 

You Might Also Like

12 comentarii

  1. Toate arată bine, dar sunt curioasă în privința scrub-ului! Sigur data viitoare când ajung în București trec și pe la Hello Free Zone! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte bun scrub-ul :D Si sunt sigura ca o sa pleci si tu cu mainile pline de acolo :)

      Ștergere
  2. Ce de bunatati! Garnier Moisture Match 13 lei? In Dm e minim dublu! Tare rau imi pare ca nu-s din Bucuresti, cred ca devoram produsele. Atat de multe minuni, vrem pareri curand! Despre gelul de dus nu-mi spune nimic...nu vreau sa-mi para mai rau decat acum. In chimb, despre produsele pentru par vreau sa stiu tot! Acum dau o fuga pe pagina de Facebook, daca se poate comanda, e genial!
    http://paginidezisinoapte.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, aceasi reactie am avut-o si eu in legatura cu crema de la Garnier :D Si cu siguranta voi face review-uri :D Te pup :*

      Ștergere
  3. Am avut si eu crema de fata de la Garnier (varianta pt ten gras) si mi-a placut foarte mult, pot spune ca e crema mea preferata pentru fata. Deja imi si imaginez cum miroase gelul de dus, ador produsele care miros delicios! :)) Sa le folosesti pe toate cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place foarte mult , urmeaza sa ii fac review :D Multumesc mult :* te pup :*

      Ștergere
  4. Wow da cate ti-ai luat.La noi nu este un magazin de genul, cu siguranta as fi plecat si eu incarcata.Pupici, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. M-ai facut tare curioasa de magazinul asta, de abia astept sa am drum prin Bucuresti sa arunc si eu un ochi sa vad ce au, sigur nu o sa plec cu mana goala :D

    My Notebook of Style

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai ce de bunatati! Sa le folosesti pe toate cu drag! ^_^ E paguba mare in portofel cand ajung in magazinul asta :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna,cum este spray-ul pentru volum?te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Urmeaza review zilele astea, am pozele pregatite :D

      Ștergere
  8. E o nebunie magazinul asta :))), de cate ori ajung acolo umplu cosul :))), sa le folosesti sanatoasa <3

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.