, , ,

Jour d'Hermes || Review

13:47


Plouă, de parcă ar fi toamnă, azi nu mai zici că este vară. Sunt la muncă și am geaca de blugi pe mine și tot dârdâi de frig. Așa este când lucrezi deaspura unei hale, unde se depozitează iaurturi, brânzeturi, lapte etc. Ploaia de dimineață m-a făcut fleașcă în timp record, până am reușit să scot umbrela din geantă. Presimt că va venii o răceală cât de curând. Vremea asta mă induce la somn, stau cu cafeaua lângă mine și casc din 5 în 5 minute. Întradevăr, mai puțin cu somnul la mine, nu prea am dormit în ultima perioadă decât 6-7 ore pe noapte și simt că pic pe jos de somn. Sunt genul de persoană care trebuie să doarmă peste 8 ore că să nu dea spargere în cutia cu cafea.  
Prietenul meu în zilele astea mai ploioase a devenit parfumul Jour d'Hermes câștigat la concursul organizat de Iguanitza împreună cu Le Fragrance. Este un parfum floral, puternic, care rezistă mult timp pe piele. Eu a doua zi dimineața, când îmi dau drumul la păr(pentru că eu dorm cu el strâns în coc) îl simt, se "întipărește" de-a lungul zilei în părul meu. Parfumul ăsta îmi aduce aminte de mirosul frunzelor de ceai, îmi place foarte mult. Este un parfum elegant și pretențios. Nu se pretează să îl porți în zilele caniculare pentru că nu îi poți simții adevărata eleganță. Astăzi am sesizat diferența. Nu mai era sufocant ca în alte zile, era tot ce trebuie. 
Eu sunt moartă după parfumurile florale/fresh, iar acesta a intrat cu siguranță în top. 
Mai jos aveți încercarea mea de poze "artistice". Vă recomand să mergeți prin magazine măcar să îl mirosiți, sunt sigură că vă va fura inima.

It's raining, as if is autumn, today is no longer summer. I'm at work and I'm wearing my jeans jacket and I'm having shivers. This is hot it is when you work above a hall, where you can find yogurts, cheese, milk etc. The rain made me wet in seconds, until I finally found my umbrella in my bag and opened it. I can tell that a cold will come soon. This weather makes me sleepy, I have my cup of coffee next to me and I'm still yawning every 5 minutes. To be true, in the last period I didn't catch so much slee, I slept only 6-7 hours/night, and I'm feeling awful. I'm that kind of person that needs to sleep more than 8 hours to not burst into the coffee.
My friend today is Jour d'Hermes perfume which I won at Iguanitza contest in collab with Le Fragrance. It's a floral perfume, really strong, which stands out, and resists a lot.The next day, I can smell the perfume in my hair. This perfume reminds me of the tea leaves, I like it very much. It's and elegant and pretentious perfume. I don't it's a match for that hot days because you can't feel its true elegance. Today I noticed the diffrence. It wasn't as suffocating as in other days, it was just right.
I'm crazy after floral/fresh perfumes, and this is surely in top. Down you have my attempt in taking "artistic" photos. I recommend you to give it a try for this perfume and go in stores and smell it. I promise you that you'll be surprised.





You Might Also Like

2 comentarii

  1. M-ai facut curioasa in legatura cu acest parfum <3

    Andra,
    www.andera.co.uk

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am auzit de acest parfum, adorm parfumurile, mai ales cele florale.Pupici!

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.