, , , , , ,

MUSTAEV sau dorinte implinite || MUSTAEV or fullfiled wishes

20:28


Bună fetelor ! Îmi pare rău că nu am mai postat de aproape o săptămâna dar am fost foarte agitată din cauză că trebuie să îmi dau restanțele. Mai am una, mâine și am scăpat. Între timp m-am și angajat, deci a trebuit să îmbin astea două. Dar de acum nu voi mai lipsii de pe blog :) 
Luna trecută, am participat la un concurs organizat de Sudessa în colaborare cu MustaeV. Atunci, a trebuit să facem un post cu un wishlist cu produse de la MustaeV. Nu am câștigat, dar cei de la Mustaev au fost atenți cu toate participantele și ne-au trimis un pachețel. Când am luat pachețelul de la poștă, pe el scria "eyeshadow" și am presupus, entuziasmată, că este vorba de fardul de ploape Brownstone. A fost și mai bine, am primit două farduri de ochi superbe și 4 mostre al fondului de ten Skinny Tint Foundation  (în poză sunt decât 3 pentru că deja folosisem de dimineață o mostră). 

EN: Hello girls! I'm very sorry that I didn't post anything for almost a week but I was very nervous because of my exams. Tommorrow I have the last exams and after this I'm "free". Meanwhile, I got hired and I had to make this two things work. From now on I'm not gonna miss a week on blog :)
Last month, I participated in a contest held by Sudessa in a partnership with MustaeV. I had to do a post about a MustaeV wishlist. I didn't win, but MustaeV staff was very nice to all of the girls who participated, so they sent us some surprises. When I took my "surprise" from the post I saw that it wrote on it "eyeshadow" and I assumed, very happy, that it was about Brownstone eyeshadow. But surprise! I recieved 2 amazing eyeshadows and 4 Skinny Tint Foundation samples ( in the photo are only 3 because I've already used one of it in that morning).


Despre fondul de ten Skinny Tint Foundation pot spune deocamdată că îmi place foarte mult, dă genul ăla de strălucire sănătoasă feței și are o acoperire medie. Nuanța Innocent bate spre roz dar este foarte deschisă ( pe mine mă face să par palidă), dar nuanța Bright Beige e perfectă. Rezistă pe ten. Îmi place, chiar îmi place foarte mult.

About Skinny Tint Foundation I can tell you that I like it very much, it gives you that healthy glow look and it has an medium coverage. The Innocent shade it's more pinkish ( it makes me look kind of pale), but Bright Beige shade it's perfect. It resist very well through the day. I like it, I really like it.




Acum vom vorbii despre partea mea preferată din surpriză. Este vorba despre fardurile de ochi în nuanțele 127 Charing Cross  și 131 Brownstone. Fardul Brownstone era prezent în wishlist-ul meu, dar Charing Cross m-a surprins extrem de plăcut. Aparent cei de la MustaeV au ales nuanțele fix pe gustul meu, cele două nuanțe merg perfect împreună și le-am folosit în fiecare zi de când le-am primit.  
 Eu am o nebunie cu fardurile neutre sidefate, îmi plac foarte mult. Îmi plac și fardurile mate, dar am impresia că pe ochii mei arată mult mai bine fardurile sidefate. Brownstone bate spre un taupe foarte drăguț, în timp ce Charing Cross este un maro cald foarte frumos. Sunt foarte pigmentate, rezistă foarte mult și se blenduiesc foarte ușor. 

Now we're gonna talk about my favourite part of the surprise. It's about 127 Charing Cross eyeshadow and 131 Brownstone eyeshadow. Brownstone eyeshadow was present in my wishlist, but Charing Cross surprised me very pleasant. Apparently MustaeV staff picked the shadows that I usual wear, and also the both shades are amazing used toghether so I used them everyday.
I'm crazy after pearlescent nude eyeshadows. I like the matt one too, but I have this thing with the pearlescent one, I think they make my eyes look more cute. Brownstone is a taupe shade, while Charing Cross is a warm brown one. They're very pigmented, they resist a lot and are very easy to blend.

131 Brownstone



127 Charing Cross






 Voi ce părere aveți? Vă place ce am primit? 
 What do you think? Do you like what I've received?

Kisses, 

You Might Also Like

1 comentarii

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.