, , , , ,

Wishlist & Inspirații || Provocare no.1

23:53

Bună fetelor! E căldură mare, iar eu stau cu gândul doar la mare, soare și leneveală. Seara când ajung acasă nici nu pot să stau să mă relaxez pentru că simt că mă topesc. Și pentru că sunt într-o continuă visare , caut poze pe weheartit cu outfit-uri. Așa am descoperito pe @heyitsannabanana pe instragram , și nu numai. Am mai găsit și poze cu alte fete, dar nu le-am găsit încă instagramul/facebook-ul/vrun cont pe o rețea socială. 
Care e ideea cu wishlist-ul acesta? Păi mi-am propus să găsesc unele hăinuțe de mai jos în magazine de tip 15/25, buticuri, chiar și second-hand-uri, iar apoi să vă dau și vouă sfaturi dacă vă plac "victoriile".  
Vouă ce vă place cel mai mult din pozele de mai jos?  

























You Might Also Like

2 comentarii

  1. Chiar sunt curioasă să văd ce o să găsești! Mult sport la făcut cumpărături, aștept noutăți! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Faina ideea, de abia astept sa vad rezultatul final! Imi plac foarte mult sandalele negre din cea de-a zecea poza :D

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.