, , ,

Dezamăgire: Fond de ten Miss Sporty Mission Correction || REVIEW

13:23


Bună fetelor! Fondul ăsta de ten îmi aduce aminte de ce am început acest blog. Pentru că voiam să ofer review-uri și păreri sincere. De multe ori mi-am luat țeapă pentru că nu am citit o părere, dar la fel de multe ori nu mi s-a potrivit un produs (sau am luat țeapă) după ce am citit review-uri unde respectivele produse erau ridicate în slăvi. Mă refer la bloguri atât din România, cât și străinătățuri. 

Fondul de ten Miss Sporty Mission Correction l-am văzut prima dată pe 1001cosmetice.ro la un preț foarte bun, dar mai apoi când eram în Auchan l-am văzut la stand. L-am luat după ce îl testasem pe mână și îmi plăcea. A costat 13,50 RON, un preț mic dar se lăuda că face atâtea. 


Produsul se laudă că acționează ca un concealer, acționează ca un fond de ten și pe lângă astea mai și acționează ca un highlighter ( mai pe scurt și în termeni nu așa de pompoși, ar trebuii să îți lumineze fața, să capeți acea strălucire naturală). Ce îți mai poți dorii?  

Știam că nu o să capăt așa ceva la 13 lei, voiam doar un fond de ten ușor pentru perioada asta de vară. Este ușor întradevăr și nu are o acoperire chiar așa de rea. Nu îl văd ideal pentru tenul uleios pentru că îți lucește foarte rău fața după ce îl aplici. 

Dar ce am pățit eu cu el de sunt așa de revoltată? După ce îl aplicam, dacă dădeam cu mâna pe față acesta cădea. Nu exagerez. E o comparație tare urâtă dar știți cum este pielea dacă o frecati după ce nu ați făcut duș câteva zile...da, exact, cum este pielea aceea moartă așa cade și acest fond de ten de pe față. Prima data am rămas proastă, am zis că poate transpirasem, poate și iar poate. L-am aplicat încă odată și încă odată și tot așa, nimic schimbat. Am încercat să îl fixez cu pudră, același rezultat. 

În concluzie, nu vi-l recomand. Nu este bun de nimic. Și culmea, Miss Sporty au multe produse chiar foarte bune.







Voi ce produse de la Miss Sporty ați folosit?
Vă pup,

You Might Also Like

5 comentarii

  1. Am de la Miss Sporty fondul de ten So Clear, dar nu prea l-am folosit. În perioada asta am folosit mai des CC cream-ul de la Gerovital i aproape am uitat de acesta. Din câte țin minte era destul de okay pentru prețul mic pe care l-am plătit pentru el. Mai am și eu rimel, dar nu prea îmi place, încarcă genele prea mult. Oh, și mi-am amintit că mai am parcă și un ruj roșu intens. Ăla îmi place. Dacă stau mai mult să mă gândesc singur îmi mai amintesc un produs. :)) Hihi, foarte utilă recenzia. Îmi pare rău că nu ți-a plăcut fondul de ten.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut postarea , sper ca a fost de ajutor :* Mie imi plac ojele de la Miss sporty mult :*

      Ștergere
  2. Nu cred ca am incercat vreodata un produs de la Miss Sporty, am auzit ca anticearcanele lor sunt bune, dar parca nu mi-au castigat increderea. :D Pfff, mi s-a intamplat si mie sa se decojeasca fondul de ten de pe fata, chiar si cu o crema foarte grasa am patit asta. Nu stiu de la ce, ca mi-am curatat bine tenul inainte, dar clar e o problema legata de formula produsului. Bine ca ai scris despre el, sa-l evit pe viitor. :) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am vazut anticearcane de la ei niciodata, daca stau sa ma gandesc. Ma bucur ca te-a ajutat :* Te pup:*

      Ștergere
  3. Si eu am folosit muuuult timp un anticearcan de la Miss Sporty. Pentru mine, era perfect ca nu mi se baga in ridurile de expresie. Nah, la alea n-am ce sa le fac :)) Intre timp am mai descoperit alte tehnici si produse bune, asa ca s-a facut uitat prin sertar. Altceva n-am mai incercat de la ei. Ah, un rimel care iar a fost super bun, Lash Millionaire Waterproof parca era botezat. Nu mai tin minte exact.
    In locul acestui fond de ten, mai bine iti luai unul de la Avon sau Catrice. Oricum, nu ma asteptam sa fie atat de groaznic! :(

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.