, , , , , , , , , , , , , ,

Favoritele lunii Iulie

21:10


Bună fetelor! 
A trecut destul de repede luna iulie și acum, că a venit august, sunt cu gândul la concediu. Defapt mini-concediu că plec 4 zile la mare. În fiecare an pe 15 august merg cu prietenul meu în Constanța să văd Ziua Marinei, este o tradiție la noi care s-a născut dintr-o curiozitate. Pe lângă asta, plaja din Constanța este favorita mea, pot să mă și bălăcesc și să înot în voie. Norocoșii de noi prindem și Zilele prieteniei (că și anul trecut când i-am văzut pe Vunk) și sunt super entuziasmată de Zdob și Zdub, Vița de Vie și R.O.A. 
  
 ar fi drăguț să vă arăt ce produse am îndrăgit în luna iulie. Unele le-ați mai văzut, dar chiar îmi plac foarte mult și nu puteau să lipsească din poză. 




La categoria de păr vă pot spune că aproape am terminat balsamul Tresemme 24 hour body, care mi-a plăcut enorm de mult și v-am vorbit despre el mai în detaliu aici. Masca de păr cu ulei de argan Argan Oil este preferata mea de ceva timp și are un review detaliat aici, iar la capitolul styling am folosit spray-ul pentru volum de la Mellor&Russell cu ulei de Argan. Urmează să îi fac un review detaliat dar vă pot spune că merită bănuții, chiar dă volum și oferă strălucire părului. Am uitat să bag șamponul uscat de la Schwarzkopf în poza mare, dar bine că l-am văzut în spatele meu când mă apucam să strâng prin cameră. Îmi place și acesta foarte mult și urmează un review detaliat în curând.


Pentru corp am folosit în mod special antiperspirantul de la Radox care ar fi și mai genial dacă s-ar usca mai repede (după ce îl aplici, rămâne o peliculă udă la subraț și durează cam 2-3 minute să se usuce). Dacă ar există și în formă solidă am fi nedespărțiți pe viață, protejează foarte bine, mai ales pe căldurile astea. Despre scrub-ul de la Creightons v-am vorbit de atâtea ori încât și eu m-am plictisit, dar nu am ce îi face, este foarte bun, raportul calitate-preț fiind excelent. Găsiți review-ul pentru el aici. Și nu în ultimul rând, crema gelul pentru tenul obosit de la Garnier Moisture Match a fost folosit în fiecare zi de când l-am cumpărat. Este o bază foarte bună pentru machiaj, pentru mai multe detalii puteți citii aici.



La capitolul machiaj am cele 3 rujuri despre care puteți citii mai multe cuvinte și impresii aici, BB cream concealer-ul de la Osiris Avise care m-a surprins într-un mod foarte plăcut, nelipsitul creion Essence în Black Fever despre care puteți vedea swatchuri și impresii aici, cele două farduri de la MustaeV în nuanțele Brownstone și Charing Cross despre care puteți citii aici și blush-ul EVA Mosaic care arată sublim pe piele, pe un ten nu foarte bronzat, cu el reușesc să obțin look-ul ăla natural și inocent. 

În materie de diverse aș vrea să vă recomand niște seriale foarte bune : Rizzoli&Isles care este serialul meu preferat zilele astea (văd câte 3 episoade pe seară) și You're the worst care l-am revăzut recent. Ambele sunt perfecte pentru momentele de leneveală, chiar dacă cel din urmă m-a atins mai mult la sentiment. 

Cam atât pentru luna iulie, vouă ce va plăcut în această lună? 
  
Vă pup,

You Might Also Like

6 comentarii

  1. Sunt tare curioasa de acea masca cu argan, doar ca nu stiu daca o gasesc prin magazinele de la noi, caci noi nu avem Hello Free Zone...!Pupici, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am impresia ca o poti comanda de pe pagina lor de facebook :* Si eu te pup:*

      Ștergere
  2. Ce de produse! Si eu as fi curioasa in privinta mastii cu argan sa o folosesc :). Sa stii ca te-am nominalizat pe blogul meu la un tag, sper sa iti faca placere sa il faci, te-am pupat!
    http://mandmakeup.blogspot.ro/2015/08/liebster-awards-discover-new-blogs.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am mai auzit de samponul uscat de la Schwarzkopf, dar sunt tare curioasa cum e! Unde l-ai gasit? :D

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.