, , , ,

Macadamia Oil Extract Hair Treatment || Review

12:40





Bună fetelor!  
Voi cum vă împăcați cu căldura asta? Ce trucuri aveți? Eu simt că mor de cald și mă ia amețeala când mă gândesc la mersul prin soare. 
De ieri am reînceput scoală de șoferi, pentru că pe 3 octombrie îmi "expiră" și eu trebuie să dau examenul (nu am dat niciodată nici măcar sala) și sunt nerăbdătoare să conduc din nou. Eu sunt un pic cam vitezomană de fel, dar în același timp destul de panicoasă, mai ales de când am avut parte de un eveniment la orele de condus. 
Eram la Sălăjan-Ambroziei (cele din București presupun că știți zona), iar sensurile de mers sunt despărțite de o bandă cimentată cu iarbă copăcei etc pe unde trece și tramvaiul, de aceea mulți oameni nu se mai duc la trecere să traverseze, se aruncă direct în fața mașinii. Așa și la mine, mergeam eu liniștită când mă trezesc cu unu în fața mașinii, pun o frână bruscă și prostu' omul se uită la mine. Ce ai făcut? Cred că a fost prima dată când am înjurat la volan și m-am speriat destul de rău.  
La fel am pățit și cu doi câini, care într-un final mi-au dat țeapă și când eu am pus frână s-au băgat sub mașină.

După cum ați văzut, în cumpărăturile de la Hello Free Z One Discount de aici, am cumpărat și acest ulei pentru păr cu extract de Macadamia, mai mult pentru prietenul meu decât pentru mine, pentru că el folosește mai des placa și feonul decât mâine. Ce îți e și cu băieții ăștia? Asta nu înseamnă că nu l-am folosit și eu. 

Noi l-am folosit exclusiv pe părul ud. Ideea să îmi pun ulei pe părul uscat mă cam depășește. Eu l-am folosit doar la vârfuri, în timp ce prietenul meu având părul scurt l-a folosit automat și la rădăcină. Prima dată nu mi-a plăcut, poate am pus eu prea mult produs dar mi-a făcut destul de uleios părul, dar până dimineață a fost ok, a intrat în firul de păr. Prietenul meu îl aplică și după dădea imediat cu placă prin păr. La început eram puțin cam sceptică, dar a mers. Merge perfect. L-am folosit și eu in această metodă, lasă părul fin și strălucitor. Îl face să arate foarte sănătos și ajută să nu îți deteriorezi firul de păr. Este un ulei excelent pentru părul uscat, nu îl recomand în schimb pentru părul gras.

În concluzie, este foarte bun, hidratant, protejează părul și are și un preț foarte bun.  
Tot din aceași gamă am încercat și untul de corp cu ulei de macadamia, despre care puteți citii aici. L-am folosit și aseară după ce m-am epilat și este foarte hidratant.

Voi ați folosit uleiuri de păr până acum?

Vă pup,


You Might Also Like

3 comentarii

  1. Nu esti singura! Am asa o oroare cand ma gandesc ca trebuie sa merg prin soare, mai mult pentru ca eu ma ard, nu ma bronzez, chiar daca folosesc SPF de 50 :((
    Uleiul asta l-am vazut prin blogosfera si cred ca o sa mi-l cumpar si eu pana la urma. N-am incercat pana acum decat Moroccan oil si pe cel de la Avon cu ulei de argan. Cu cel din urma ma inteleg mai bine pentru ca nu-mi incarca parul. O fi mega laudat Morocanu', da' daca mie nu imi place, asta e, pace! :))
    In privinta maniacilor care traverseaza ca animalele, i know the feeling. Oricat de multa grija ai avea, tot se gaseste un voinic tupeist care iti taie calea. Be careful! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma ard si ma inrosesc:)) Merg la mare peste 2 saptamani si am ca motto : " Tot SPF-ul sa vina la mine". Nici nu prea stiu cum arat bronzata defapt :))
      Nici mie nu mi-a mers cu Maroccanul, l-am folosit de cateva ori si i l-am dat lu sormea :)) care aparent l-a pasat mai departe :))
      Multumesc Eva, o sa am :* Te pup:*

      Ștergere
  2. Interesant produs. Si arata luxurious!
    Spor la scoala, succes!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.