, , , , , , ,

Oja Gabrini Brilliant B 06 si B07 ( un fel de dupe pentru Avon Magic Effects Mineral Crush)

12:33



Bună fetelor ! Sunt fericită! A venit și soarele pe strada mea însfârșit și sper să nu mai plece. Deocamdată, vreau să mă bucur de clipa asta de respiro și să mă liniștesc ( și să mănânc că nu prea am mâncat în ultimele zile).  Astăzi o să vă arăt două oje, luate de le Stock Market cu 4 lei. Aveau și alte nuanțe albastru, roz, roșu, dar pe mine m-au atras acestea. Cred că luni mă duc să mi-o cumpăr și pe cea albastră, cine știe, poate va fi la fel de bună ca această. 
  
În primul rând țin să menționez că sunt absolut praf când vine vorba de manichiură/pedichiură și orice ține de unghii în general. Nu știu să îmi dau o formă perfectă, fac asta mai mult pe bâjbâite așa, mai îmi împing de câteva ori cuticulele (dar în principal mie nu mi se pare că sunt foarte mari așa că le las acolo) și nu prea mă pricep la modele și alte nebunii. Deci da, rari cazurile când vă voi vorbii despre o ojă sau notd-uri, dar și atunci când vă vorbesc înseamnă că mi-a plăcut mult. 
  
Eu pun foarte mult accentul pe comoditate și rapiditate, mai ales la ojă. Dacă o ojă se usucă repede și ține mai mult de 3 zile e "holy grail". Rar am găsit astfel de oje. Cele de mai sus excelează la capitolul acesta. Nu mi-am imaginat că vor fi așa, dar finish-ul este unul ca al ojelor de la AVON , acelea foarte frumoase Magic Effects Mineral Crush. În poza de mai jos am oja B06 pe unghii de 4 zile. Rezistă foarte bine, dar se dă extrem de greu jos, cu toate astea merită sacrificiul, este superbă. 
  
Cea gri B07 nu are un finish atât de opac, este mai mult sclipici, dar și aceea arată foarte bine. O văd foarte potrivită pentru perioada Crăciunului.
  
Pentru 4 lei, nu știu ce pot să cer mai mult. 


Vouă vă plac ojele Gabrini? Vă invit să îmi spuneți părerea voastră în comentarii sau pe facebook, aici.

Vă pup,

You Might Also Like

11 comentarii

  1. wow..da" ce faina e :))) ieftina si buna...mai rar asa ceva . aleluia !!!! si mai zici ca nu te pricepi cu manichiura....sa stii ca si eu am doua maini stangi cand e vorba de manichiura...:X:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac :D Si ma bucur ca nu sunt singura , yayy :)))

      Ștergere
  2. As folosi o baza albastra si in cate si mai cate combinatii merge, e faina rau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este <3 Mi-ai dat o idee faina cu albastrul<3

      Ștergere
  3. Si eu mi-am luat 2 oje ieftine, 3 lei una :)) de la Rapsodi, tot cu sclipici, una verde si una albastra. Aia albastra m-a tinut doua săptămâni pe unghii :))) cred ca baza si top-coatul fac totul.
    Imi plac si culorile pe care le-ai luat tu.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu n-am aplicat nici un base coat, top coat , nimic.... doar oja :) De asta ma bucura enorm :D

      Ma bucur ca iti plac culorile si te pup si eu :*

      Ștergere
  4. Și mie îmi plac produsele ieftine și simpatice, nu mă uit niciodată după nu știu ce nume în nu știu ce magazin, dar nu spun nici că nu-mi doresc. :)) Ojele Gabrini mereu mi s-au părut mereu frumoase și de calitate, mai ales pentru prețurile mici. În plus, au așa de mult culori și opțiuni! Am oja de la Avon (pearl) și mi se pare absolut superbă, cred că se numără printre preferatele mele. E puțin cam greu să o dai jos, dar merită.

    Mă bucur nespus că te simți mai bine. Te îmbrățișez și sper să dureze mult, mult starea aceasta. ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu imi doresc, cine nu isi doreste, dar tot n-as putea cheltuii...m-as gandii probabil " 4 milioane pe o pereche de adidasi...hmmm...nu multumesc". Mi se par asemanatoare acestea cu cele de AVON si sunt curioasa cum se vor comporta cele colorate :)

      Multumesc pentru cuvintele calde si te pup:*

      Ștergere
  5. Chiar acum cateva zile mi-am luat si eu niste oje de la Gabrini, doar ca mi-am ales niste culori la polul opus, nuante de roz si rosu, nu stiu de m-a palit. Imi plac nuantele alese de tine, nu-mi amintesc sa le fi vazut pentru ca sigur mi le-as fi luat si eu, imi cumpar de fiecare data cand gasesc cate o nuanta pe gustul meu. Sunt foarte multumita de ele, mi s-a pus pata pe ojele de la ei din liceu cand am primit o oja intr-o nuanta superba de albastru si de atunci am tot cautat-o, dar nu am mai gasit una identica :(
    Ma bucur sa aud ca te simti mai bine :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu le-am descoperit in liceu. Mergeam cu una dintre cele mai bune prietene de ale mele la piata si luam o gramada de oje la 2 si 3 lei :)) Gabrini si Golden Rose erau preferatele mele! Partea naspa e cum zici si tu...nu mai gasesti nuantele :(

      Multumesc si te pup:*

      Ștergere
  6. Ce frumos se vede argintiul ala! Acus ma bag si eu pe culori mai inchise ❤❤❤

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.