, , , , , ,

Osiris Avise BB Cream Eye Roll On Concelear || REVIEW

22:21





Bună fetelor! Sunt foarte fericită, tocmai am aflat că am intrat la buget la facultate (again, picasem la taxă după ce am avut 2 restanțe) și simt că jubilez. Am aflat că am câștigat și două concursuri așa că am motive în plus de fericire. Sunt o norocoasă, ce să zic 

Am cumpărat acest concealer din Hello Free Z One Store și l-ați văzut în acest post. De la Osiris Avise am și CC Cream-ul (review aici) de care sunt încântată. Am fost foarte entuziasmată că l-am găsit în pe nuanța " Light", pentru că pe lângă faptul că trebuie ca anticearcanul să fie puțin mai deschis decât nuanța tenului, tenul meu este și alb ca brânză și se observă imediat dacă fac o greșeală de nuanță. 

Este genul de concealer tip roll-on, cu biluță metalică, care ar trebuii să ajute la punerea în mișcare a sângelui pentru a "drena" cearcănele. Promite că reduce liniile fine, estompează semnele oboselii, ascunde cearcănele și pungile de sub ochi. Nu prea am eu linii fine așa că nu pot da un răspuns, în schimb vă pot spune că este un anticearcăn ok (mult mai ok decât mă așteptăm) dar care nu are o putere de acoperire mare. Are o acoperire medie spre mică, consistența sa fiind lichidă. Eu îl estompam cu mână și îl aplicam mai ales în zilele caludroase când vroiam să uniformizez tenul, deci îl consider foarte bun pentru zilele călduroase sau când vă simțiți mai leneșe și nu vrei să stați 2 ore în față oglinzii să vă bibiliți. Nu "drenează" cearcănele (nici nu mă așteptam) dar biluța aia le face să își mai piardă din culoarea albstruie/movulie. Eu am cearcăne destul de mari pentru că am și tenul deschis, nici nu dorm foarte mult noaptea (sunt mai plină de energie noaptea decât ziua) și nici cu alimentația nu stau eu foarte bine.

Ambalajul cred că m-a enervat cel mai tare. Faptul că este sub forma tubulețului acesta face ca produsul să rămână pe fundul lui. Și eu când aplicam produsul trebuia să agit de el că să ajungă produsul la biluță. Când îmi era lumea mai dragă trebuia să agit, pentru că dădeam cu biluța aia degeaba pe față. 

Rezistența e până la 4-5 ore, apoi ar trebuii reaplicat. Puteți totuși să îl fixați cu o pudră.

În concluzie e un produs ok, dar îl văd potrivit pentru fetele care nu au așa mari probleme cu tenul sau cu cearcănele. Este foarte ok pentru momentele când te grăbești și totuși vrei să arăți decent.  
L-aș recumpara? Probabil, dar clar mi-a plăcut mai mult decât CC Cream-ul de la Osiris Avise. 


Voi ce corectoare folosiți? Sfaturi? 
  
Vă pup,

You Might Also Like

2 comentarii

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.