, , , , , , , , ,

Prima mea comandă Yves Rocher

15:24



Bună fetelor! 
Pe la începutul lunii august am plasat și eu prima mea comandă Yves Rocher. Am profitat de promoția cumperi de 200 ron, plătești doar 100 ron și primești cadou și un gel de duș cu orez violet din Laos. Pe lângă asta la 39 de ron primeai un cadou, și la fel și la 109 lei. Sunt foarte mulțumită, de când am deschis coletul am zis că sunt bani cheltuiți cu cap. 


În primul rând geluri de duș. Mereu citeam numai lucruri bune despre ele și eram foarte curioasă în privința lor. M-am folosit de promoția cumperi 3 geluri de duș cu 25 de lei și primești și setul de portfarduri roz ( le puteți vedea în pozele de mai sus). Eu mi-am ales gelul de duș cu floare de bumbac din India, cu lime din Mexic și cu boabe de cafea din Brazilia. Am primit prin promoția de care v-am povestit la început și gelul de duș cu orez violet din Laos. Portfardurile îmi plac foarte mult și au picat la "țanc" pentru că urmează să plec și eu în concediu.


Pentru ele am dat în mare parte comandă la Yves Rocher. Mi-am ales pentru plajă: Uleiul satinat pentru plajă cu SPF 30 și laptele după plajă 3 în 1. O să vă spun după ce le folosesc părerea mea, pentru că deocamdată vă pot spune doar că miros foarte frumos.


Cremă Zero Defecte din gama Sebo Vegetal miroase genial, a pepene galben. Este foarte răcoroasă și o folosesc în fiecare dimineață de când am primit-o. Urmează un review. 


Fondul de ten Zero Defecte l-am cumpărat după ce am văzut mai multe review-uri pe internet. Este nuanța 100 Beige. L-am folosit de 2 ori până acum și nu știu ce părere să vă dau. Deocamdată vă pot spune că este foarte cremos și are un miros puternic floral ( care nu-mi displace, dar nici nu mă încântă). 




Rujul creion l-am văzut prima dată pe blogul Georgianei și am știut din prima că îl vreau. Este nuanța Rose Sorbet și îl ador, pur și simplu îl ador. Miroase așa frumos și este atât de hidratant. Celălalt ruj este  Rujul strălucitor în nuanța Iris Mauve ( Iris Violet) și l-am cumpărat mamei mele. Acesta este frumos, dar nu este pigmentat, plin de sclipici , și parcă usucă puțin buzele. Mai jos aveți swatch-uri. 




Ador, ador, această apă de toaletă cu liliac. Cred că a devenit un parfum de suflet. A fost cadou primit pentru suma de 109 ron. Mie îmi place foarte mult liliacul, și această apă de toaletă miroase divin. O recomand din suflet.


Setul Ametist l-am primit cadou pentru 39 ron și l-am oferit cadou mamei mele. Este drăguț, îmi place în special lănțișorul.


Cam atâta am comandat eu de la Yves Rocher și aștept o nouă ofertă pentru că am câteva produse pe listă.

Vouă ce produse de la Yves Rocher vă plac? 
  
Vă pup, 

You Might Also Like

16 comentarii

  1. Foarte mult ma bucur ca ai luat rujul creion la recomandarea mea si ca iti place! Gelul de dus cu cafea este printre preferatele mele de la YR, astazi l-am terminat si l-am inceput tot azi pe cel cu migdale. Sa folosesti cu placere noutatile! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc din suflett, nu cred ca il cumparam daca nu il vedeam la tine. Gelul de dus cu cafea miroase intradevar delicios si isi merita toate laudele. Multumesc mult ! Te pup:*

      Ștergere
  2. Cate lucruri faine, sa le folosesti pe toate cu placere!
    Ce rau imi pare ca nu am stiut de promotie, asa patesc de fiecare data cu promotiile online :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Să le folosești pe toate cu drag!
    Rujul creion l-am luat și eu la ultima comandă și îmi place la nebunie, m-a uimit cât poate să reziste deși e așa de cremos.
    Gelurile de duș cremoase de la ei sunt favoritele mele, parfumurile și rimelurile îmi plac iar foarte mult, laptele de corp e de asemenea bun. Îmi plac majoritatea produselor de la ei, cu câteva mici excepții. Și mi se pare că au niște oferte mult prea bune!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!
      Exact ! Si miroase asa de frumos...
      Eu am folosit de mult un fard de ochi de la ei, lila, nu mi-a placut deloc, avea mai mult sclipici.

      Te pup ! :*

      Ștergere
  4. Sunt super tari promotiile acestea de la Yr, cu 100 lei reducere. Imi plac tare gelurile lor de dus, dar si produsele de protectie solara. Acestea din urma miros superb, exotic, sunt ideale pentru vacanta la mare. Sa te bucuri de toate produsele! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult ! Intradevar au niste promotii foarte bune! Te pup:*

      Ștergere
  5. Oo, ce te-ai rasfatat!! Arata super produsele, sa le folosesti cu drag! :) ♥

    RăspundețiȘtergere
  6. OOoo ce de bunatati ai aici! Am avut si eu apa de toaleta Liliac si am si gelul de dus, care imi place mult.
    Pupici si sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ador produsele Yves Rocher. La o oferta de genula cesta, cumperi de minim 199 lei si platesti doar 100, mi-am luat cred ca 10-15 geluri de dus :)) De curand mi-am luat apa florala de trandafiri si cea de flori de cires care miros superb <3 Mi-am luat si samponul pentru par gras despre care de-abia astept sa-mi fac o parere mai complexa.

    RăspundețiȘtergere
  8. Rujul creion si cerceii imi plac tare mult :D

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.