, , , , , , , , , , , , , , ,

Produse terminate, aruncate, expirate.... (1)

13:46

Bună fetelor! S-a mai dus o săptămâna și ne apropiem cu păși repezi spre toamnă. Nu prea mă supără faptul că vine toamna, abia aștept să se mai răcorească afară. Săptămâna ce urmează mergem și noi la mare, după ce a trebuit să contramandăm plecarea din weekendul acesta. Dar nu mă supăr, tot "răul" a fost spre bine, am văzut cum s-a călcat lumea în picioare anul acesta de Ziua Marinei, cum plaja era plină până la refuz ( dacă nu erai pe plajă la ora 9, cred că îți puneai prosopul pe faleză) și era super multă aglomerație. Acum o să stăm și mai mult și nu o să fie la fel de aglomerat (cel puțin așa sper).

Aseară m-am trezit să fac curat în dulăpiorul de la baie pentru că era plin până la refuz. Am găsit tot felul de produse antice și de demult care nu au mai fost atinse sau produse terminate, dar cărora le-am păstrat ambalajele pentru o postare de tipul acesta. Ar trebuie să fie o postare de tipul empties, dar nu sunt toate goale, așa că nu găseam rostul să o intitulez așa.


În primul rând să începem cu produsele pentru păr:
  • Spray-ul pentru protecție contra căldurii (special pentru placă, feon, ondulator etc) de la Oil of Aloe a fost o porcărie! A stat în dulăpiorul acela cred că de când l-am cumpărat, acum 2 ani. Miroase oribil și face părul uleios. 
  • Keratina lichidă de la Anian este una dintre marile mele iubiri, am tras de ea cât am putut dar e timpul să ne luăm la revedere. 
  • Șamponul și balsamul Beautiful Brunette de la Creightons au un review aici ( de pe la începutul blogului). Ele așa au fost bune dar nu m-au dat pe spate.
  • Masca Keratin Pro, tot de la Creightons, are și ea un review aici. Am iubit această mască, am stors tot ce am putut din ea. Dacă aveți șansa să vi-o cumpărați, nu stați pe gânduri ! 
  • Fixativul Cien pentru volum este..meh! Este un fixativ obișnuit, cu o cantitate foarte bună, care îmi place că nu lasă părul lipicios.
  • Șamponul Schauma îl am de anul trecut, l-am primit L-am folosit de 2 ori și mi-a făcut mătreață așa că am zis pas. Și el a fost rătăcit prin dulăpiorul ăla și acum ne luăm la revedere.



La capitolul geluri de duș am zis că nu o să mai îmi aglomerez etajera din baie cu zece mii de geluri de duș, voi ține doar unul ca să pot să îl termin.
  • Gelul Avon Senses Peaceful Reflection mi-a plăcut foarte mult, a fost foarte cremos și hidratant. Miroase divin. Mai este puțin pe fund așa că m-am hotărât să îl arunc. 
  • Gelul de duș Bebe shower&shave cream este finito. Mi-a plăcut și el destul de mult, a fost foarte bun pentru epilat și a costat 3 lei. 
  • Gelul Avon Senses Waterfall mirosea foarte masculin, foarte fresh. Nu m-am mai atins de el de foarte mult timp așa că am zis că trebuie să ne luăm adio.
  • Gelul de duș Milk&Honey de la Oriflame a fost un deliciu! Foarte cremos, hidratant, miroase sublim. Chiar își merită toate laudele. Îl văd mai potrivit pentru anotimpul rece fiind mai dulceag. 
  • Gelul de duș Cien Destination Rio de Janeiro miroase foarte dulce, condimentat chiar. Nu mi-a plăcut faptul că era foarte lichid și nu făcea spumă foarte multă. Mirosul nu rămânea foarte mult în piele. Din această gamă mi-a plăcut mai mult cel cu "Destination Marakech". Îmi plac de regulă gelurile Cien, însă cu acesta nu prea m-am înțeles.



Și acum categoria față și diverse :
  • Crema cu gălbenele și propolis DermoTIS despre care aveți un review aici, este minunată și suntem de nedespărțit.
  • Scrub-ul Roua are și el 2 ani și a fost pierdut în dulăpior. Îmi pare tare rău că nu l-am consumat pe tot, știu că era bunicel. Poate o să îl recumpăr. 
  • Antiperspirant Logona. Cică ar fi un antiperspirant bio, eco, mama lui. Eu l-am primit cadou de la nașa mea. Miroase oribil, oribil....și nu l-am folosit nici măcar o dată.  
  • Cred că știți că ador scrub-ul Creightons Perfectly Clear, are un review aici
  • Apa de gură Aquafresh a fost bunicică, nu extraordinară și sunt tentată să încerc altceva. 
  • Deodorantul C-THRU Emerald Shine...îl ador de la 10 ani. Apa de toaletă din această gamă a fost primul cadou pe care i l-am luat mamei în clasa a 3-a/a 4-a din bănuții mei strânși. Mi-a rămas mirosul în cap și acum când am văzut că a reapărut, am luat prima data deodorantul și da! Este același miros! Urmează să cumpăr și apa de toaletă. 
  • Crema de mâini Bio Rose a fost și în favoritele lunii mai, între timp am terminat-o, mi-a plăcut foarte mult. A fost ușoară, intra foarte repede în piele și mirosea divin, a trandafiri. 
În momentul de față așa arată etajera mea de la baie. Am un singur gel de duș, pentru că vreau să îl termin și anume cel de Cussons Pure cu Lemon Pie (miroase divin, dar nu prea e așa cremos), șamponul Head&Shoulders pentru momente disperate ( mă scăpa imediat de mătreață), șamponul ProSeries Wella pentru volum ( review aici) care îmi place foarte mult, în spatele lui, deși nu se vede, este scrub-ul Evoluderm cu ulei de argan, balsamul de păr TreSemme (review aici), masca mea favorită cu ulei de argan (review aici) și noutățile ar consta în șamponul și balsamul Elselve Ulei Extraordinar despre care urmează să vă spun mai multe. 





Voi ce produse ați consumat în ultimul timp? 
  
Vă pup,

You Might Also Like

8 comentarii

  1. eu am asa o satisfactie sa arunc recipientul gol...ma bucur pentru urmatorul!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Din produsele arătate de tine am folosit fixativul de la Cien și încă îl folosesc. Mie îmi place mult și îl folosesc de câte ori am nevoie. Nu oferă cine știe ce volum, dar nici nu prea am nevoie, îmi place schimb mirosul. ^^
    Crema cu gălbenele și propolis am încercat și eu să o caut și nu am găsit-o. Doamna de la farmacie mi-a dat în schimb o cremă de la fares care are ingredientele astea și îmi place. Am aplicat-o pe niște coșuri și chiar se estompează.
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau ca nu ai gasit-o, dar ma bucur ca vezi rezultate :*

      Ștergere
  3. Imi plac si mie gelurile de dus de la Cien, nu sunt wow, dar la pretul mic pe care il au, se merita. In schimb sunt mare fana geluri de dus Avon.

    RăspundețiȘtergere
  4. Stai foarte bine la produse consumate! :) Si eu am strans o sacosica, mai am 3-4 produse aproape gata si apare si postarea mea pe blog. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Puteam sta si mai bine :)) Dabea astept sa o citesc, te pup:*

      Ștergere
  5. Wohooo, dar ai fost harnicuta, nu gluma! Deodorantul ala de la C-Thru e printre preferatele mele also, si prea ai laudat scrub-ul ala de la Creightons. Este necesara o noua tura prin Hello Free Z One ^_^

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.