, , , , , , , , , , ,

Rujurile mele preferate pentru această vară

16:08


Bună fetelor ! Vara parcă și-a luat tălpășița, a rămas în urma ei doar ploaie și gri. Ascult melodia lui Passenger "Let her go", care mi se pare superbă chiar și după 3 ani, și îmi dau seamă cât de adevărat este fiecare vers din ea. Nu știi ce pierzi până nu mai este. Cu toate că sunt destul de abătută și cu sufletul sfâșiat, cu toate că nu îmi găsesc cuvintele, am zis să vă aduc o porție de culoare care să vă bucure într-o zi atât de mohorâtă, gri și rece.

Îmi plac foarte mult rujurile, am impresia că luminează fața oricărei femei. Rujul roșu mă face să mă simt mai puternică, rujul mov mă face să mă simt elegantă și specială, rujul nude mă face să mă simt naturală, iar rujul roz mă face să zâmbesc mai des. Amuzant este că eu nu credeam vreodată că voi purta roz/mov pe buze. Aveam impresia că nu îmi stă bine, că mă fac să arăt ca o pițipoancă, dar aparent sunt rujuri care merg "pe sufletul meu".





Primele rujuri despre care vreau să vorbesc sunt cele de la Maybelline din gama " Extreme Moisture" și rujul-creion de la Yves Rocher. Rujurile Maybelline sunt foarte finuțe și naturale, dar nu hidratează așa cum le spune numele. Rujul Maybelline în nuanța " 414 That's Mauvie" este un  nude care bate spre mov, este un ruj "rece", cu un finish cremos. Îmi place mult, dar îl port în zilele alea mai leneșe când vreau să fiu mai naturală. Apoi, avem rujul Maybelline în nuanța " 21 Flamant Rose Flamingo" un roșu-roz-corai, o nuanță specială, cu puțin sclipici în ea. Este perfectă pentru un machiaj de zi, dar din păcate usucă buzele.  
Și acum, favoritul meu "all the time", rujul-creion Yves Roche în nuanța Rose Sorbet. Este minunat, este cremos, pigmentat, miroase demențial, și rămâne mult pe buze. Nu cred că mă voi sătura vreodată de această nuanță sau de acest produs.


În categoria "lip balm" sau pe românește - balsam de buze, intră un balsam de buze de la Kiko cu protecție spf 50. Îl foloseam ca bază înainte să aplic rujul. Este foarte ok, deși ia o nuanță roz, care mie nu îmi stă bine. Îl recomand, hidratează bine și protejează. 



V-am mai povestit de cele două rujuri de mai sus, Deliplus Mate ( a cărui nuanță nu o cunosc) și Astra Rossochic în nuanța " 710 Lucrezia". Sunt minunate, cremoase, hidratante. Cel de la Deliplus este un mov mat superb ( pentru toamnă va fi genial), iar cel de la Astra este un roz închis dar totuși bate spre un nude. Îmi plac enorm de mult. 




Nu mai am multe produse Avon prin casă, cel puțin ca înainte când erau din abundență, dar rujurile acestea sunt probabil produsele preferate de la Avon. Le am în permanență în geantă. Mi se pare că sunt perfecte pentru orice stare de spirit. Avon Caressing Coral cred că are 2 ani, ar trebuii să îl arunc, dar nu văd să își fi modificat într-un fel formula. Este la fel de cremos, miroase frumos, și lasă acel finish shiny. E pe sfârșite și sper să îl regăsesc. Avon Berry Smooch, l-am folosit prima dată iarna aceasta, a fost primul ruj în nuanță de mov pe care l-am folosit și m-am îndrăgostit. Îmi place enorm, este perfect pentru orice anotimp. Are un finish cremos, nu usucă buzele, și este foarte pigmentat.


Voi ce rujuri ați folosit această vară? 

Până data viitoare vă pup și vă îmbrățișez, 


You Might Also Like

14 comentarii

  1. Toate sunt frumoase! Imi pare rau sa citesc ca treci prin ceva dureros, ce anume s-a intamplat? Hugs!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac :) Nu prea sunt in stare sa vorbesc de ce s-a intamplat, pot spune doar ca vorba lu nenea Newton este foarte adevarata, si anume " Orice actiune are si o reactiune direct proportionala" si ca deciziile pe care le luam ne definesc ca si oameni. Te pup:*

      Ștergere
  2. Eu tot sper ca vara sa nu fi plecat de tot, eu folosesc foarte mult rujuri Avon, imi plac mult, sunt rezistente si la preturi bune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cica nu pleaca :)) In septembire iar vine canicula :)) Si da, chiar au rujuri bune :D Te pup!

      Ștergere
  3. Îmi pare foarte rău că treci prin momente neplăcute și chiar aș vrea să îți aduc zâmbetul pe buze cu o glumă seacă, mie îmi plac glumele seci foarte tare. :)) Poate vei râde mai mult de situație decât de glumă.

    Două bomboane stau pe un acoperiș. Care sare prima?


    Aia de mentă.. Te-ai prins? Hahaaha. Eu și glumele mele seci.

    Revenind, eu folosesc cel mai des rujuri puțin mai închise la culoare. Nu am găsit până acum nici un roz care să mă prindă, dar nici rujuri mov nu am încercat, deși cred că mi-ar plăcea mult de tot. Îmi plac mult rujurile de la Avon pentru că au culori frumoase și consistența lor e cremoasă, dar îmi plac mult de tot și rujurile creion, mi se pare că se aplică mai bine.

    * dacă totuși nu te-ai prins și nu ai înțes gluma: de mentă/dementă. hihihihi.

    Multe îmbrățișări, sper ca totul să revină la normal și să te simți bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult ! Nu m-am asteptat la asa ceva, esti o dulce :) Da , mi-ai adus zambetul pe buze:)) Dar am trisat putin ( daca se poate spune asa ), o stiam :)) Si da, si mie imi plac glumele seci :)) A fost primu meu ruj creion folosit si suntem nedespartiti :)) Multumesc mult pentru cuvintele frumoase si te pup:*

      Ștergere
  4. Imi pare rau sa aud ca treci printr-o perioada mai putin placuta, sper sa te simti mai bine de acum inainte si sa fie totul bine :(
    Eu sunt innebunita dupa rujurile de culoare inchisa, nu stiu de ce, asa ca le folosesc de cate ori am ocazia. In rest apelez la rosu sau la ceva mai deschis, depinde de starea mea si de momentul zilei.
    Te pup si sper sa aud de bine in perioada urmatoare :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi pare rau sa aud ca treci printr-o perioada mai putin placuta, sper sa te simti mai bine de acum inainte si sa fie totul bine :(
    Eu sunt innebunita dupa rujurile de culoare inchisa, nu stiu de ce, asa ca le folosesc de cate ori am ocazia. In rest apelez la rosu sau la ceva mai deschis, depinde de starea mea si de momentul zilei.
    Te pup si sper sa aud de bine in perioada urmatoare :*

    RăspundețiȘtergere
  6. That song's a classic. Nu conteaza anul, o asculti oricand cu placere ❤❤❤
    Sa stii ca si eu am fugit de roz pe buze muuulta vreme pentru ca aveam impresia ca arat ca o piti. Adica le vedeam prin toate locurile si am prins asa un "stay away from me pink!" de fiecare data cand vedeam roz in fata ochilor :))
    In privinta rujului de la Avon - Berry Smooch, ba il puneam pe comanda, ba il scoteam. Acum ca am vazut un swatch, i need that lippie in mah life ❤

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce talpasita, care talpasita??? Inca e vara aici, pe cer, peste tot! ;)
    Faine rujuri! Cred ca cele de la Deliplus si Astra mi-au facut cel mai mult cu ochiul!
    Am si eu un balsam Nivea care are aceeasi caracteristica... :))

    Frumoasa postare, mi-a placut!!!
    Rasunzand intrebarii tale: am folosit cu precadere doua rujuri mate (ro-sii) de la GR, un ruj nude de la Max Factor (nuanta Burnt Caramel), Soft Matte Lip Cream de la Nyx...

    Pupici colorati!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  8. Uuuf, m-am luat dupa culori si... am omis sa spun ceva important! Fruntea sus si zambeste! Please! Mai tarziu vei intelege de ce...
    Big hug, Andra!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  9. Tocmai ce m-am despartit de cateva rujulete...erau cam vechi si, desi nu isi schimbasera forma, mirosul sau altceva, am preferat sa ma despart de ele si sa fac loc altor rujuri noi! :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Sper sincer ca esti mai bine acum si ca in viata ta si-au facut loc si alte culori decat cele despre care ne-ai povestit mai sus.
    Eu nu am auzit despre rujurile Deliplus si Astra, dar arata foarte bine. De unde le-ai luat?
    Vara asta am purtat fie rozuri lucioase, fie culori mate - mai ales acum ca trecem spre toamna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt mai bine acum :) Rujurile, le-am cumparat din pacate de la o tipa care vindea cosmetice aduse din italia. Am observat ca ambele sunt firme atat Italiene, cat si spaniole :) Multumesc pentru cuvinte si vizita, te pup:*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.