,

Câștigătoare Giveaway...

13:05


Bună fetelor! Vreau să vă mulțumesc tuturor celor care ați participat, m-am bucurat să văd că v-ați înscris într-un număr așa mare, fiind primul concurs al blogului. Îmi cer scuze pentru problemele pe care le-am avut cu facebook-ul și sper să nu existe supărare.  
  
A venit și ziua în care voi anunța câștigătoarea........ 
  
Şi aceasta este....... 

VANYA BODEA !  
  
Felicitări ! Sper că te vei bucura de premiu !  Te voi contacta în cel mai scurt timp pentru a-mi da datele tale ! 
  
Pentru cele care nu au câștigat, nu pot spune decât că îmi pare rău, dacă aș putea v-aș da un premiu la fiecare în parte. Tot ce vă pot promite este că în curând voi venii cu un nou concurs, așa mai "back to school".  
  
Listă participanți : 





 Vă pup ! 

You Might Also Like

1 comentarii

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.