, , , , , , , ,

L'OREAL ELSEVE Ulei Extraordinar Şampon&Balsam || REVIEW

22:07



Bună fetelor!

Am văzut că toate aţi arătat interes faţă de aceste două produse, când le-aţi văzut în postul cu Favoritele lunii august. Este vorba despre şamponul&balsamul L’oreal Elseve Ulei Extraordinar.

Dacă nu ştiaţi, sunt ahtiată după produsele pentru păr. Stau şi caut, cerecetez, citesc recomandări…şi de multe ori tot decid pe loc în magazin. Aşa am ajuns să testez şi să folosesc multe brand-uri de produse destinate îngrijirii podoabei capilare. 

Prima mea experienţă cu L'oreal Elseve s-a întâmplat acum mult timp, cred că eram în generală şi am folosit balsamul pentru strălucire acela roz (împreună cu Head&Shoulders care era şamponul meu preferat pe atunci), iar apoi încet,încet, am ajuns să folosesc toată gama(şampon şi balsam). Favoritul meu era cel mov, pentru volum, l-am folosit cred că un an întreg şi nu m-am abătut de la el. Dar am descoperit şi alte mărci şi am ajuns să uit de ele.

Prima dată am folosit acest şampon la verişoarele prietenului meu şi a fost dragoste la prima utilizare. Mi-a plăcut aşa de mult încât a două zi eram la Carrefour şi mi-am luat şamponul şi balsamul. Şamponul în varianta de 400 de ml a fost 14 lei, în timp ce balsamul a fost în jur de 10 lei.

L'oreal Elseve Ulei Extraordinar şampon



Ce promite?

Deoarece părul uscat este adesea devitalizat, el devine aspru, tern, lipsit de mişcare.Descoperiţi primul şampon de la L'Oréal Paris îmbogăţit în 6 MICRO-ULEIURI DE FLORI RARE, cu textură translucidă, care oferă părului uscat: -doza perfectă de nutriţie, fără a-l îngreuna ; catifelare infinită ;  strălucire excepţională ; fluiditate surprinzătoare ;O adevărată renaştere pentru părul uscat!

Ce părere am eu?

Consistenţă este lichidă, transparentă şi culoarea care dă spre un auriu, te face să te gândeşti la un ulei. Eu una am impresia că miroase a ierburi, dar e un miros fin, plăcut, natural. Face foarte multă spumă şi curăţă extrem de bine părul doar dintr-o singură samponare. Personal îmi place să mă samponez de două ori. Prima dată folosesc o cantitate mai mare de şampon, iar a două oară folosesc mult mai puţin. Îmi place că nu lasă părul sârmos după folosire şi nu simţi nevoia imediată a unui balsam sau a unei măşti. Se consumă destul de greu şi prevăd că 400 ml de şampon îmi vor ajunge cam două luni.

L'oreal Elseve Ulei Extraordinar balsam




Ce promite?

Deoarece părul uscat este adesea devitalizat, el devine aspru, tern, lipsit de mişcare. Formula balsamului îmbogăţită în 6 MICRO-ULEIURI DE FLORI RARE şi textura sa ultra-cremoasă completează acţiunea şamponului gamei şi asigură părului uscat: nutriţie suplimentară pentru zonele cele mai afectate de uscare; catifelare infinită;supleţe desăvârşită; descurcare perfectă; O adevărată renaştere pentru părul uscat!

Ce părere am eu? 
  
Balsamul de păr are un miros mult mai floral decât șamponul. Conține în consistență sa un sclipici fin care oferă o super strălucire părului ( nu mint, de mult timp nu am mai avut părul așa strălucitor). Lasă părul fin și moale, mătăsos, foarte ușor de pieptănat și chiar dacă eu îl aplic pe lungimea firului de păr, mă bucur că acel sclipici nu mi-a cauzat mătreață sau iritații. Se înțelege perfect cu masca mea de păr Argan Oil și de când am început să îl folosesc am părul mult, mult mai sănătos. Chiar este un ajutor de nădejde pentru părul uscat. Să vă mai spun că îmi plac efectele lui asupra buclelor mele? Le definește foarte frumos. Cantitatea standard în cazul lui este de 200 de ml. 
  
În concluzie pot spune cu mâna pe inimă că ador această gamă L'oreal Elseve, este extrem de bună pentru părul uscat. Îl lasă foarte mătăsos, moale și strălucitor. Nu mi-a provocat mătreață sau alte neplăceri. Plus că simt că îmi aplic în păr aur, arată foarte prețios. Le consider niște investiții foarte bune. 
  
 Voi le-ați încercat? 
 Vă pup, 

You Might Also Like

16 comentarii

  1. Chiar ieri mi-am luat șamponul și astăzi l-am folosit. Prefer să-mi las părul să se usuce singur, deci încă nu știu ce să zic despre șampon. aștept să mi se usuce părul. :)) Mirosul mi se pare puțin ciudățel, dar mă bucur că nu persistă prea mult și e delicat. Acum îmi simt părul moale la atingere, sper să fie așa și când se usucă. M-am săturat de părul ăla sârmos, are un aspect foarte neplăcut.
    Dacă îmi place șamponul cred că-mi iau și balsamul, ce zici?
    Și eu am părul ușor ondulat și sper să arate bine la final. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am folosit samponul separat, fara balsam si mi-a placut , dar mai mult imi place sa le folosesc pe amandoua :* Sper sa iti placa, te pup:*

      Ștergere
  2. Si eu am o problema cu produsele pentru par, vreau sa le incerc pe toateeee! Iar dupa descrierea ta, evident ca vreau sa vad cum e acest balsam :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu, daca ar fi sa folosesc tot ce imi ajunge la mana cred ca as ramane fara par in cap :))) Sper sa iti placa :*

      Ștergere
  3. Balsamul l-am avut si eu si e intr-adevar foarte bun! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ți-a plăcut și eu îl ador . te pup:*

      Ștergere
  4. eu am devenit sceptica referitor la produsele cosmetice din Carrefour dar si din alte supermarketuri...daca te uiti la importator scrie Rep Moldova...am cumparat zilele trecute de la un magazin de cartier si scria made in France ..exemplul acesta l-am dat pentru samponul Head&Shoulders...nu stiu de ce am impresia ca se aduc produse mai slab calitativ...daca te uiti la H&S se produse la Urlati , Romania cel din Carrefour!

    Eu mai nou gasesc magazine care aduc produse din afara.., gama elseve se cheam Elvive parca in franta sau italia si sa stii ca parca se cunoaste o diferenta la consistenta si aroma produsului,,
    acum nu stiu daca mi s-a parut mie sau asa e..astept si alte fete sa imi zica parerea lor pe tema asta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună ! Mulțumesc că ai trecut pe aici și ți-ai spus opinia în primul rând. Eu am lucrat aproape 4 ani în promoții , mai ales pe partea de beauty ( Garnier , Nivea, Gillette etc) și întradevăr în România produsele vin din țări gen Turcia, Moldova, Rep. Moldova. La noi vin din Rep. Moldova pentru că acolo este un depozit (nu se fabrică acolo), în schimb orice produs Gillette din Romania este fabricat in Turcia. Când am fost în Barcelona , majoritatea produselor erau de la mama lor ( Franța, Germania, etc) și la prețuri mult mai mici ( Keratina lichidă Anian era 2 euro). Nu știu de ce la noi se aduc produse așa dar presupun că are legătură cu economia noastră și chiar dacă mă doare să spun asta suntem puțin priviți ca proștii Europei. Noi nu citim ce punem în coș , îl punem direct. Dar aș minții să spun că poporul român nu s-a emancipat puțin. Și eu aleg să cumpăr din magazine ce aduc produse de afară , pe lângă că au altă formulă, sunt și produse care nu se găsesc la noi. Mie în cazul ăsta îmi plac două magazine : Hello Free Z One și Stock Market .
      Și mi-aș dorii să aud și alte păreri pe tema aceasta de asemenea! Te pup!:*

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  5. Cred ca o sa iau si eu balsamul pentru mami. Ea are parul destul de lung, ii ajunge pana la derriere, asa ca are nevoie de ajutoare privind incalceala :)) Si sclipiciul ala se dizolva sau ramane in par? I know, dumb question :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se dizolva, se dizolva, stai linistita :* Si sper sa ii placa :*

      Ștergere
  6. Si eu sunt ahtiata dupa produsele pentru ingrijirea parului!!
    Cred ca voi incerca si eu pe cele din aceasta gama.

    Apropo, te-am nominalizat - https://ioanaspavel.wordpress.com/2015/09/11/the-versatile-blogger-awards-tag/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru nominalizare :* O sa fac tagul zilele acestea :*

      Ștergere
  7. si eu am avut odata un sampon de la ei, a fost bun, dar cu timpul l-am uitat si m-am reorientat spre altele. Dar acesta chiar suna bine si merita incercat :) te pupic
    http://iv-dorys.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu la fel folosesc acest sampon si balsam, am avut noroc sa le cumpar la reducere.
    http://do-mi-ni-ca.blogspot.it

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.