, , , , ,

Masca de față Sun Renaissance || REVIEW

12:10


Bună fetelor! Astăzi vreau să vă spun părerea despre o nouă descoperire, pe care o puteți găsii în momentul acesta ca și insert la revista Unica , de aceea m-am și grăbit să vă spun părerea despre ea. Este vorba de Masca de față Sun Renaissance. Am văzut că revista Unica oferă mai multe tipuri de produse de la Sun Renaissance ( loțiune hidratantă, lapte demachiant, exfoliant etc.), dar eu am nimerit varianta cu masca de față. M-am bucurat pentru că nu mai aveam o mască de față în "colecţie".



În primul rând îmi place că atât pe cutie, cât și pe tub se găsesc toate informațiile necesare : ingrediente, excipienți, rolul, indicațiile etc. Toate acestea le puteți citii în poza de mai jos. Îmi place că are în compoziție multe ingrediente naturale și argilă, dar cu toate astea are un minus pentru parfum (chiar dacă este în proporție de 0,1%). 


Mască de față Sun Renaissance are o consistență groasă, de culoare gălbuie, care se întinde foarte ușor pe față. Odată aplicată, masca va începe să se “usuce” și să strângă pielea (cel mai probabil din cauza argilei). Eu o țin 30 de minute pe față și nu am întâmpinat nici o problemă, nu mi-a provocat iritații sau coșulețe. O îndepărtez cu apă călduță și apoi tamponez fața cu prosoape de hârtie.  


Lasă pielea foarte moale, fină, radiantă și vizibil mai hidratată. Eu aplic după ce o folosesc crema DermoTis cu gălbenele și propolis (review aici) și simt cum crema intră mult mai bine în piele. Dimineața am o piele de vis, foarte luminoasă, fină și suplă. 

Se găsește în mod obișnuit în farmaciile Catena (dar nu știu cât costă) sau la Farmacia Tei la 18 lei. În perioada asta poate fi achiziționată împreună cu revistă Unica la prețul de 11 lei. 

Voi ați folosit vreun produs de la Sun Renaissance? 

Vă pup,  

You Might Also Like

6 comentarii

  1. Am cumparat impreuna cu revista exfoliantul. Are un miros subtil de menta si particulele sunt maricele, dar fara sa irite pielea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Initial as fi vrut si eu exfoliantul, dar inca mai am din cel de la Creightons. Intr-un final am fost foarte multumita de alegerea facuta :)

      Ștergere
  2. Chiar astazi am stat pe ganduri daca sa imi iau sau nu revista, ma tenta sa incerc unul dintre produsele oferite cadou. Ma bucur sa aflu de la tine ca sunt interesante, poate imi iau si eu maine revista sa testez :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti recomand din tot sufletul sa ti-o cumperi, mai ales daca ai ocazia asta cu Unica. Este foarte buna! Cel putin mie imi place foarte mult!

      Ștergere
  3. weeei andra, probabil ca ti-am mai zis, nu mai stiu exact, dar imi place foarte mult cum faci tu pozele :) se vad f bine, claritate, luminoase...ce camera folosesti? in legatura cu masca, am vazut-o cu revista Unica, dar eram pe fuga si am uitat complet de ea... te puup :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult ! Folosesc telefonul , un samsung note 2, iar apoi le editez cu picmonkey :D Ma bucur ca iti plac :) Cred ca inca o gasesti la magazin :* te pup :*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.