, , , , , , , , , , , ,

O mică comandă e.l.f. ...

23:01





Bună fetelor! A luat sfârșit și acesta săptămână, o săptămână frumoasă și relaxantă, racoroasă și totuși plină de căldură. A fost ziua iubitului meu și am fost foarte entuziasmată și m-am agitat, am făcut primul meu tort (da, da mă laud) și chiar dacă nu a ieșit așa cum mă așteptam, mă bucur că a fost apreciat. Tot săptămâna asta am primit și două colete, acesta de la e.l.f. și unul de la Anian. Iar, săptămâna aceasta planific să înceapă căutarea de hăinuțe pentru că toamna și frigul se iau de mânuță cu facultatea și bat la ușă (iar eu am slăbit destul de mult și cam tot ce mai am de toamnă/iarnă îmi stă foarte lălâi pe mine) și aș vrea să dau o comandă pe lightinthebox.com, am văzut că au prețuri foarte bune. Voi ați mai comandat ceva de la ei? Păreri? 

După cum vă spuneam am dat o comandă la e.l.f. la începutul săptămânii, iar marți a ajuns la mine. Am profitat de o reducere unde produsele din gama Studio au costat 9,90 lei, iar cele din gama Essential între 5,85 lei și 6,75 lei. Am ales două produse din gama Studio și două din gama Essential. Per total comanda a fost 32,50 lei (parcă) fără taxele de transport, respectiv 44,40 lei cu taxa de curier în valoare de 12 lei. 



Blush-ul E.L.F. Studio în nuanța Blushing Rose, îmi pare rău că este puțin cam prăfuit în poză, dar am fost cam grăbită cu pozele. Mea culpa, recunosc, nu se va mai repeta.  îmi place destul de mult, este un roz foarte frumos, mai închis foarte potrivit pentru perioada asta rece. Puteți vedea la finalul postării un swatch. Este foarte pigmentat și are puțin sclipici auriu în compoziție. Rezistă destul de mult și deja din primele impresii pot spune că îmi place foarte mult.


Long-Lasting Lustruous Eyeshadow în nuanța Glam este cu siguranță produsul meu favorit din această comandă. Am luat unul, și deja știu că vreau și alte nuanțe. în primul rând este un fard cremă care nu este așa de cremos, are o consistență, din punctul meu de vedere, mai spumoasă. Se aplică foarte frumos cu degetul și rezistă. Nu am pleoape uleioase, dar pot spune că rezistă temeinic acolo pe pleoape, fără primer, și că nu se strânge în pliurile pleoapei ( eu mă întâlnesc destul de frecvent cu problema asta). Culoarea este un maro cu tente spre cupru-auriu sublim. Este bestial, îl iubesc, și este perfect pentru această perioadă. 



Din categoria "Vreau să nu mai pierd așa mult timp dimineața cu tencuiala" am luat acest creion jumbo. Jumbo Eyeshadow Stick  în nuanța French Lace a fost cumpărat tocmai din această cauza. Sunt dimineți în care eu mă trezesc foarte târziu și nu am timp să aplic fard de pleoape, așa că m-am gândit că mi-ar fi de mare ajutor. Eu sunt moartă după culorile naturale, nude, rozuri, marouri și dacă au și puțin sclipici în ele, sunt perfecte. Creionul ăsta este bun și pentru highlight (arcadă și colțul intern al ochiului) și pe post de fard de pleoape. Este foarte bun, rezistă foarte bine și are o culoare foarte purtabilă și drăguță. Când îl aplic am impresia că dă aspectul ăla foarte fresh și mai ia din urmele de oboseală de pe față. 


La mine cu pensulele este mai dubioasă treaba. Nu am foarte multe (pentru că folosesc strictul necesar) , iar pe cele pe care le am (unele de la Fraulein) au o "vârstă" de 4 ani. Așa că m-am hotărât să încep încet, încet, să le înlocuiesc. Au fost niște pensule foarte bune care încă se țin foarte bine. Vreau să investesc în unele noi, dar când am văzut că pensula asta este la reducere, nu am putut să mă abțin. Pensula e.l.f.  Defining Eye este din gama Essential și este absolut minunată . A venit cu perii lipiți foarte bine și aplică genial fardul. O recomand. Să vedem cum se va comporta după prima spălare. 


Sunt foarte mulțumită de tot ce am achiziționat și sunt sigură că va mai urmă o comandă la e.l.f. în curând.  
Vouă ce produse vă plac de la e.l.f.? 
Vă pup, 

You Might Also Like

10 comentarii

  1. Ma bagi la cheltuiala Andra :)) .Saptamana viitoare s-ar putea sa ajung la sediul e.l.f (sunt o norocoasa ca stau in acelasi judet cu sediul e.l.f,I know :)) ) si cred ca o sa dau iama in produse :D .Imi plac toate pe care ti le-ai luat si clar trebuie sa-mi iau si eu trei dintre ele (eu nu folosesc blush,am un pitic pe creier care tropaie :)) ).
    Sa le folosesti cu drag si spor!
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu daca sa imi para rau sau sa imi para bine in caz ca te-am ajutat. Da, cu siguranta esti norocoasa, as vrea sa vad produsele mai intai, si apoi sa comand, dar mda, ma multumesc cu increderea in swatch-urile si parerile de pe internet :))
      Despre piticul tau cu blush-ul, pe langa ca si eu am multi pitici, l-am avut si eu p'asta o lunga vreme. Mi se parea ca arat ca dracu cu blush pe obraji, fiind alba ca branza, dar incet incet am inceput sa aplic. Multumesc mult si te pup:*

      Ștergere
  2. Oh, sunt superbe!!! Cred ca imi "trebuie" si mie blush-ul si fardul crema. Sa te bucuri de noutati! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi mai "trebuie" multe :)) Multumesc mult, si eu te pup:*

      Ștergere
  3. Eu am aproape toate pensulele de la ELF, cele din gama Essential fiind cumparate cand a aparut ELF in Romania (acum 7 ani) si inca se tin bine. Le folosesc si astazi la machiaj si imi plac. De cele din gama Studio nici nu mai zic, am 3 pensule constant in rutina zilnica de make-up.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu vreau sa imi mai iau , sunt foarte bune intradevar :) Te pup:*

      Ștergere
  4. Imi plac produsele e.l.f. Folosesc de la ei frecvent kitul pentru sprancene. Un jumbo am si eu de la ei, cred ca e aceeasi nuanta cu a ta ;)) Mai am si 2 rujuri, super ok, rezistente..si cred ca am avut si blush :)) Am avut de toate de la ei, sunt foarte calitativi si accesibili

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am un ruj de la ei, e foarte bun intradevar. Da, sunt foarte calitativi :) Te pup:*

      Ștergere
  5. De când vreau să dau și eu o comandă la ei! Văd că mereu au tot felul de produse și oferte drăguțe, dar nu apuc să mai plasez comenzi. Îmi plac mult de tot produsele comandate de tine, în special creionul jumbo. Să le folosești cu mult drag!
    Multă baftă la cupărături de toamnă! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  6. Tot spun ca imi iau si eu ceva de la ei, dar am deja o gramada de produse de genul si cred ca in curand n-o sa mai am unde sa le mai pun :)) Au preturi foarte bune, asta ma tot tenteaza, dar pana la urma tot o sa dau o comanda, as cam vrea macar sa le incerc. Am auzit si eu despre lightinthebox, am observat ca au rochii la preturi destul de ok, pe mine ma opreste sa imi comand haine toata nebunia cu asteptat coletul, mers la posta vamala, platit TVA. Dar daca iti iei lucruri de la ei de abia astept sa vad daca merita sau nu!

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.