, , , , , , , , , ,

Revistele lunii septembrie 2015

21:12


Bună fetelor! Tare mi-ar plăcea să avem din ce alege în materie de reviste, în fiecare lună să fim surprinse atât de inserturile revistelor, cât și de conținut. Când cumpăr o revistă, nu o cumpăr pentru ce aș putea citii în ea, ci pentru cadourile pe care le oferă. Luna septembire a anului acesta, să spunem că a fost puțin mai darnică cu noi decât de obicei. 
  
Eu am achiziționat astăzi, după cum ați văzut și pe facebook / instagram, Unica împreună cu o mostră Avon de ruj și o mască de față Sun Renaissance și Avantaje care oferă o ojă și un fard Essence. Pe amândouă am dat 23 de lei. 




Revistă Unica o are pe Adela Popescu pe copertă și mai mult încă nu vă pot spune că nu am răsfoit-o. Mostra de ruj Avon este noul ruj 3D pentru buze pline în nuanța Stolen Kisses, o nuanța foarte frumoasă. Masca de față de la Sun Renaissance nici nu am mirosit-o încă, dar din ce scrie pe ea sună foarte promițător. Pe Farmacia Tei am văzut că are prețul de 18 RON, ceea ce este ok pentru o mască. Urmează să îi fac un review cu siguranță. Este fabricată pe 03/2014 și expiră în 36 de luni de la data fabricării. 






Revista Avantaje o are pe copertă pe Mona ( From Mona with Gloss ) și am citit imediat articolul ei. Mi-a plăcut și îmi place să văd ce departe a ajuns cu această pasiune. Revista ne oferă o ojă și un fard Essence. M-am bucurat pentru că îmi place foarte mult acest brand(chiar dacă ieri mi s-a dezmembrat în mână concealer-ul Essence Stay Natural pe care îl am de aproximativ o lună) și nu am încercat nici unul dintre produsele de mai sus. După cum știți mie îmi plac sclipicioasele pe unghii și oja Essence 121 Gold Fever m-a cucerit imediat, sper doar să se usuce repede și să reziste. Fardul mono Essence în nuanța Skeye and sand din gama Sparkling Effect are o nuanță numai bună pentru toamna ce azi a venit. Este o nuanță de cupru-arămiu-auriu foarte delicată care o văd foarte versatilă. Dacă e să ne luăm după regulile acelea în funcție de culorile irisului, aș spune că merge la orice culoare. Ochi negri, căprui, albaștri, verzi ...cred că merge foarte, foarte bine. 



Da, deci per total sunt mai mult decât mulțumită de achizițiile mele, am ieșit în câștig și dabea aștept să le pun la testare să vă spun și vouă ce părere am. Am văzut că unele reviste oferă și mostre Mario Bădescu și cred că o să-mi cumpăr și eu să văd ce e cu toată nebunia asta în jurul lor.  
  
 Voi v-ați cumpărat vreo revistă din luna septembrie? 
  
 Vă pup, 

You Might Also Like

13 comentarii

  1. Eram sigura ca fardul ala e Skye and sand, haha. L-am luat si eu prin iarna, tot cu o revista si nu m-a dat pe spate, cel mai bine se aplica cu pensula umeda/presat pe pleoapa cu degetul. Daca il blend-uiesti incepe sa se duca culoarea si ramai cu sclipiciul (care, apropo, se si cam imprastie pe fata). Culoarea, intr-adevar, e superba, pe mine m-a atras instant. Sunt curioasa daca mai au si alte variante.
    Te pup!
    Ramona,www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-am aplicat azi cu buretelul si imi place , este tare finut :) Dar inca nu ma grabesc cu presupunerile :) Nu stiu daca mai sunt si alte variante, citisem undeva ca o fata vazuse un fard in nuanta sampaniei :)

      Ștergere
  2. Mi-am luat si eu aVANTAJE tot pt produse,unica nu m-a interesat ,nu ma atras cadoul

    http://deyutza87.blogspot.ro/2015/09/review-crema-hidratanta-vichy-normaderm.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca iti plac produsele :* De la Unica chiar m-a impresionat masca, foarte buna :)

      Ștergere
  3. Off, cand ma uit la ce dau astia din UK prin reviste si la ce freebies avem noi . . .da' stii cum e, nemultumitului i se ia darul! Asa ca zic sar'na ca avem din cand in cand chestioare dragalase si sclipacioase ^_^
    Foarte faina si Mona, ma bucur mult pentru ea! ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut, am vazut ! Si continutul revistelor este altfel ! Da , si eu ma bucur pt ea ! :*

      Ștergere
  4. In general eu imi cumpar revistele pentru pictoriale si ca sa vad ce haine folosesc pentru ele :))
    Dar da, nu ma supar daca revistele vin si cu un cadou, o mostra ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu as cumpara reviste pt pictoriale cand am netul la dispozitie :))))) Plus ca sunt unele combinatii pe acolo care pe mine ma lasa rece ! Te pup:*

      Ștergere
  5. si eu m-am uitat ieri la reviste si la glamour cu mostra de mario badescu si in final nu mi-am luat nimic fiindca n-am stiut la ce sa ma hotarasc :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci sunt mai multe variante ...hmm...interesant <3

      Ștergere
  6. Fardul de la Essence arata tare bine, s-ar putea sa dau si eu fuga sa cumpar o revista :D

    RăspundețiȘtergere
  7. ce drăguţ e fardul :3


    http://beau-typhoon.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu am mai cumpărat reviste de tare mult timp și asta pentru că nu m-au atras prea mult. Obișnuiam să îmi cumpăr revistele de la Glamour și asta pentru articole, sunt destul de simpatice și le citesc cu plăcere. Mi-ar plăcea mult să fie mai multe inserturi interesante la reviste.
    Oricum, după ce citesc revista o pun cu celelalte și după aia le decupez și le folosesc în tot felul de proiecte. Nu cred că am o revistă care să fie intactă. :))

    Te pup și îți doresc o zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.