, ,

The Versatile Blogger Award

12:05





Bună fetelor! Astăzi am chef de o postare mai diferită şi cum am fost nominalizată de la Ioana S. Pavel, s-a ivit ocazia perfectă. Am fost nominalizată pentru tag-ul “ The Versatile Blogger Award”.

Reguli:

Mulțumește-i persoanei care ți-a spus de tag: Mulţumesc mult Ioana, eşti o scumpă!
Include link-ul către blogul respectiv: pe Ioana o puteți găsi AICI.
Alegeți 15 bloggerițe pe care le urmăriți constant sau pe care le-ați descoperit recent: La sfârşit veţi putea vedea nominalizările numai că nu vor fi 15 persoane.
Lasă link la ultima lor postare pentru a le anunța de tag.

Acum v-a trebuii să vă spun 7 lucruri despre mine.  Nu prea îmi plac momentele de genul pentru că nu îmi trece nimic prin minte şi mă simt foarte "simplă" pe moment şi că nu am nimic interesant de spus.  Cu toate acestea sper să vă placă:


  1. Sunt zodia taur. Cred în astrologie şi îmi place să citesc horoscopul (mai ales când zice de bine).
  2. Nu am vorbit până la vârsta de 2 ani, iar când am început să vorbesc nu am mai tăcut. Dacă ai mei înainte voiau să mă ducă la doctor că nu vorbesc, după nu ştiau unde să se ducă cu mine ca să tac. Şi acum sufăr de limbariţă :)) .
  3. Sunt o persoană foarte agitată. Vorbesc mult şi repede, gesticulez, mă agit pentru absolut orice fleac şi fac din ţânţar ,armăsar.
  4. Am o sora şi un frate. Amândoi sunt mai mici ca mine.
  5. Ador să călătoresc, deşi până acum nu am ieşit decât o singură dată din ţară, şi anume în Barcelona, dar am avut noroc să stau o lună acolo.
  6. Îmi plac hainele şi cheltui mult mai mult pe haine decât pe produse de machiaj.
  7. Când eram mică am făcut 2 ani echitaţie şi aşa s-a întipărit dragostea mea pentru aceste animale, pentru cai. Ţin mine că preferatul meu era un cal cu heterocromie (un ochi albastru şi unul căprui), era aşa de blând şi frumos. De asemenea, am şi amintiri neplăcute. Luiza era o iapă foarte frumoasă, tinerică, dar era folosită pentru “echitaţia de entertaining”, adică vii, plăteşti 50 de lei (sau mai mult) pentru jumătate de oră şi călăreai. Aşa s-a făcut că un bou domn, supraponderal ( nu vreau să jignesc pe nimeni) s-a urcat pe sărăcuţa de Luiza şi i-a fracturat ligamentele. Nu s-a mai vindecat niciodată, dar măcar sunt fericită că cei de grajd au îngrijit-o până în ultimele momente şi nu au eutanasiat-o.
Şi acum nominalizările mele: Georgiana, Ale Beatrice, Yoonae, Eva, Loredana, Stix Chop, Xuxi’s Blog, Anca Papp.

Sper că v-a plăcut !
Vă pup,

You Might Also Like

5 comentarii

  1. Esti cumva sora mea geamana? :))) si eu sunt tot taur si am inceput sa vorbesc la 2 ani si de atunci nu ma mai opreste nimeni :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare taur pe care l-am cunoscut vorbeste mult :))) Asa suntem noi, nu are nimeni ce sa ne faca :))

      Ștergere
  2. Confirm, toti taurasii sufera de limbarita :)) Multumesc pentru tag, draga mea! Sper sa reusesc sa-l fac saptamana asta. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca nu sunt singura :)) Cu multa placere, as fi foarte fericita sa vad raspunsurile tale <3 Te pup!

      Ștergere
  3. Acum ma ocupa de tag...in weekend va aparea si pe blog!
    Multumesc pentru nominalizare! :)

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.