, , , , ,

Antiperspirant B.U. Protect Plus cu extract de lotus || REVIEW

16:14


Bună fetelor! Nu ştiu cum se face, dar în fiecare an când trebuie să înceapă şcoala/facultatea, trebuie să înceapă şi frigul. Parcă am trecut mult prea repede de la maieuţe înflorate la pulovere maro călduroase, dar eu nu mă plâng. Îmi place foarte mult vremea aceasta. Lunile în care literalmente, nu puteam să respir din cauza căldurii, şi-au pus amprenta asupra mea, tânjeam după toamnă şi răcoare. Cu toate astea mi-am găsit un "aliat" indiferent de vreme .Poate că l-am descoperit destul de târziu, dar cu siguranţă pot spune că este "aliatul" meu indiferent de anotimp, temperatură sau moment al zilei.

Este vorba de B.U. in action Protect Plus cu extract de lotus, despre care am citit câte-n lună şi în stele pe toate blogurile din blgosfera. Iată că a ajuns şi pe blogul meu (hehe).
La început nu dădeam crezare celor citite, parcă era o promovare în masă, destul de agresivă. Totuşi, şi-a făcut efectul, şi când m-am oprit într-o zi în Auchan, în faţă raftului  cu antiperspirante, l-am luat, l-am răsucit şi l-am aruncat în coşul de cumpărături.

Nu ştiam la ce să mă aştept, nu mai folosisem B.U. de ani buni ( şi atunci parcă era deodorant parfumat ceva) şi nici promovarea asta excesivă nu a făcut foarte mult bine (cel puţin mie). Înafara faptului că atunci când îl folosesc nu mai pot respira pentru câteva secunde datorită "norişorului" de praf din jurul meu, nu am ce să îi reproşez. Nu pătează, protejează, este potrivit pentru pielea sensibilă (l-am folosit imediat după ce m-am epilat la axilă) şi miroase foarte plăcut. Îl aplic dimineaţa şi mă simt fresh o zi întreagă.

În concluzie îmi place foarte,foarte mult şi înafară de chestiuţa cu praful în aer, nu îi găsesc defect. Preţul este unul foarte prietenos de asemenea, 8-9 lei. A devenit antiperspirantul meu favorit cu siguranţă.

Mai jos puteţi citii lista de ingrediente:


Care este antiperspirantul vostru preferat?
Vă pup,

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Si eu am auzit cate in luna si stele despre B.U ,dar nu l-am incercat deloc. Stiu ca eram topita dupa BU alb total cu niste flori rosii in mijloc. Tinea si pe post de deodorant si de parum. Era perfect. Chiar sa ma uit in magazin dupa el si dupa acesta. Multumim de review, trebuie sa il cumpar si eu :D pups:*
    http://iv-dorys.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mi-l aduc aminte pe cel clasic galben cu albastru de la mama mea :) Ti-l recomand, este super :* Te pup:*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.